به گزارش زیرنویس، سرهنگ عادل ولی‌زاده یکشنبه شب به خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند ‌فقره سرقت اماکن خصوصی در روستاهای اطراف شهر لیلان، تلاش برای دستگیری سارق یا سارقان ‌در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت. این مقام انتظامی ادامه داد: در این راستا ماموران گشت انتظامی بخش لیلان در حین گشت زنی هدفمند در […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ عادل ولی‌زاده یکشنبه شب به خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند ‌فقره سرقت اماکن خصوصی در روستاهای اطراف شهر لیلان، تلاش برای دستگیری سارق یا سارقان ‌در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این راستا ماموران گشت انتظامی بخش لیلان در حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری آردی با سه نفر سرنشین مشکوک شدند و در بازرسی از خودروی آنان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ ولی‌زاده یادآور شد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۳۰ فقره سرقت از باغات روستاهای اطراف شهر لیلان اعتراف کردند.

وی با تأکید بر عمل به هشدارهای پلیسی و رعایت نکات ایمنی به منظور پیشگیری از وقوع چنین سرقت‌هایی از سوی شهروندان افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

ملکان در جنوب غربی آذربایجان شرقی واقع شده است و ۱۵۰ کیلومتر با تبریز فاصله دارد.

منبع خبر: رکنـا

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.