تکواندو گرندپری پاریس| پایان کار نمایندگان ایران با کسب ۴ مدال رنگارنگ
تکواندو گرندپری پاریس| پایان کار نمایندگان ایران با کسب ۴ مدال رنگارنگ

نمایندگان کشورمان با کسب چهار مدال رنگارنگ به کار خود در مسابقات گرندپری پاریس پایان دادند.

 روز پایانی دومین مرحله رقابت‌های تکواندو گرندپری در سال ۲۰۲۳، امروز (یکشنبه – ۱۲ شهریور ماه) در پاریس پیگیری شد و ابوالفضل عباسی با شکست مقابل نماینده مکزیک از دور رقابت‌ها کنار رفت و پرونده نمایندگان کشورمان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز بسته شد.

به گزارش زیر نویس ،در رقابت‌های امروز، ابوالفضل عباسی در وزن ۸۰+ کیلوگرم، در دور نخست مقابل میگوئل مارتینز نایب قهرمان سال ۲۰۱۹ جهان از برزیل به برتری ۲ بر صفر رسید. او در ادامه با همین نتیجه از سد عمر نماینده فرانسه گذشت. عباسی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۲ بر یک مقابل کالوس سانسورس قهرمان جهان در ۲۰۲۲ از مکزیک مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در پایان این مرحله از مسابقات، مهران برخورداری و مهدی حاج موسایی دو مدال طلا، ابوالفضل زندی یک مدال نقره و مبینا نعمت‌زاده یک مدال برنز برای تیم ملی کشورمان کسب کردند. ابوالفضل عباسی، متین رضایی و ناهید کیانی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

منبع :تسنیم

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.