به گزارش زیرنویس، سرهنگ “کامران ملکی”   در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ “کامران ملکی”   در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر ۲ متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.