به گزارش زیرنویس از ایلام : سیامک بیگی گفت : از این تعداد حواله الکترونیکی تاکنون حدود ۱۴هزارو ۹۶۰ حواله معادل ۷ هزار و ۹۷۴ تن انواع کود شیمیایی توسط کارگزاران میان کشاورزان توزیع شده است. بیگی اظهار کرد: ۵۸ عامل توزیع کود شیمیایی در استان و ۱۹ کارگزار در دهلران نسبت به توزیع کودهای […]

به گزارش زیرنویس از ایلام : سیامک بیگی گفت : از این تعداد حواله الکترونیکی تاکنون حدود ۱۴هزارو ۹۶۰ حواله معادل ۷ هزار و ۹۷۴ تن انواع کود شیمیایی توسط کارگزاران میان کشاورزان توزیع شده است.

بیگی اظهار کرد: ۵۸ عامل توزیع کود شیمیایی در استان و ۱۹ کارگزار در دهلران نسبت به توزیع کودهای ارائه شده بین کشاورزان اقدام می‌کنند.

وی افزود: از سال گذشته برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای تامین و توزیع مناسب کودهای یارانه‌ای (الگوی کشت) به عمل آمده تا کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی هیچ نگرانی برای تامین کود مورد نیاز خود نداشته باشند.

سیامک بیگی سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان افزود: بهره برداران و مسئولان پهنه‌های تولیدی باید نسبت به ثبت دقیق اطلاعات زراعی و  سطح زیر کشت خود به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه و اقدام کنند،

همچنین وی بیان داشت: این اقدام به منظور حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو است و تلاش می‌ شود کود مورد نیاز کشاورزان به موقع توزیع شود و در دسترس آنها قرار گیرد.

بیگی بیان کرد: کشاورزان می توانند با تماس یا مراجعه به مرکز خدمات کشاورزی مربوطه از مقدار سهمیه کود بر اساس کشت و نوع محصول خود مطلع شوند و با درخواست صدور حواله الکترونیک از مرکز خدمات، به نزدیکترین کارگزار جهت دریافت کود مورد نیاز خود اقدام نمایند.

کوثر موسوی/ایلام 

منبع خبر: رکنـا

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.