روزبه چشمی بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل هوادار اظهار داشت: به هواداران و بازیکنان تبریک می گویم  بازی را بد شروع کردیم و ۲ گل بچگانه خوردیم  ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. شروع خوبی نداشتیم و برخلاف تاکید کادرفنی که گفت بازی را خوب شروع کنیم بد شروع […]

- ۲ گل بچگانه خوردیم/ برای صحبت از صدرنشینی زود است

روزبه چشمی بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل هوادار اظهار داشت: به هواداران و بازیکنان تبریک می گویم  بازی را بد شروع کردیم و ۲ گل بچگانه خوردیم  ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. شروع خوبی نداشتیم و برخلاف تاکید کادرفنی که گفت بازی را خوب شروع کنیم بد شروع کردیم.

وی در مورد صدرنشینی استقلال با همه مشکلات گفت: زود است برای صحبت از صدر نشینی و امتیازها نزدیک است،  تلاش می کنیم در داخل زمین سه امتیاز را بگیریم و مشکلات بیرون از زمین است و بازیکنان جنگیدند اول بازی گل خوردیم و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

چشمی در مورد میزبانی استقلال در خارج از تهران، گفت:حق تیم ما و هواداران این است که در خانه بازی کنیم و چمن هم بهتر شده بود و حق هواداران است که ورزشگاه آزادی بیایند در ورزشگاه خانگی بیاند تیم را تشویق کنند.

بازیکن ملی پوش استقلال در خصوص کاهش قراردادها گفت: این مساله درون خانوادگی است و با جلسه حل می شود.

وی در مورد حضور هواداران گفت:  هواداران سنگ تمام گذاشتند هم آقایان و هم بانوان اگر نبودند شاید نمی شد به بازی برگردیم و دست تک تک شان را می بوسم و با وجود اینکه تعداد کم بود اما خدا را شکر که شرمنده شان نشدیم. امیدوارم ورزشگاه پر از تماشاگر را شاهد باشیم.

منبع: خبـر ورزشی

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.