در فاصله چند ساعت تا بازی پرسپولیس – استقلال تاجیکستان هنوز بلیت‌های این بازی تمام نشده‌اند.

پرسپولیس - استقلال تاجیکستان, لیگ قهرمانان آسیا - استقبال عجیب هواداران پرسپولیس از بازی با استقلال

در شرایطی که برای دیدار تیمهای پرسپولیس – استقلال تاجیکستان تنها ۳۰ هزار بلیت در سامانه فوتبال تیکت عرضه‌شده اما هواداران پرسپولیس حتی همین تعداد بلیت را هم خریداری نکردند.

نکته جالب اینکه گرانترین قسمت ورزشگاه که قسمت ۳۰۰ هزار تومانی برای هر صندلی دارد، به سرعت فروش رفت و حالا تنها پشت دروازه و طبقه دوم باقی مانده است.

در پشت دروازه جنوبی و شمالی روی هم ۳۱۰۰ بلیت و در طبقه دوم شمالی هم ۲۳۰۰ بلیت باقی مانده که البته انتظار می‌رود تا شروع بازی تمام این بلیتها به فروش برسد.

منبع: خبـر ورزشی

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.