پخش سکانسی از سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی که به تازگی پس از سال‌ها رفع توقیف شده در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.

 

این شب‌ها دیدن تصویر این خانم بازیگر در صداوسیما عجیب است

سحر طلوعی روزنامه‌نگار با انتشار تصویر یکی از سکانس‌های «سرزمین مادری» توئیت زد:

در لیست بازیگران ممنوع الکار شده مورد هنگامه قاضیانی جالب‌ است؛ اول این که به قول خودش قبل از این که آقایان ممنوع الکارش کنند، خودش پیش‌‌قدم شده و با کناره‌گیری از بازیگری جبهه مقابل را آچمز کرده ، دوم این که شبکه سه این روزها مجبور است با سریال سرزمین مادری او را نشان دهد!

مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری» ساخته کمال تبریزی که به علت حواشی پخش ۴ قسمت اول در سال ۹۲ توقیف شده بود، بعد از ۱۰ سال بالاخره به آنتن تلویزیون رسید.

برترین ها

+

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.