به گزارش زیرنویس به نقل از تسنیم، با تصویب مجدد کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، در مناطق شش‌گانه شهر اصفهان و برخی شهرستان‌ها در روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری خواهد بود. منصور شیشه‌فروش اظهار داشت: تداوم پایداری […]

به گزارش زیرنویس به نقل از تسنیم، با تصویب مجدد کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، در مناطق شش‌گانه شهر اصفهان و برخی شهرستان‌ها در روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

منصور شیشه‌فروش اظهار داشت: تداوم پایداری وسکون مطلق جو همچنان اصفهان و چند شهرستان را دربر گرفته و ابرناکی شدن، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش میدان را به همراه دارد.

وی افزود: براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش و پرورش خمینی‌شهر، فلاورجان، شاهین‌شهر، زرین‌شهر، مبارکه، نجف‌آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، با ورود یک سامانه ناپایدار طی ۲۴ ساعت آینده، پایداری جو کاهش یافته و با کاهش غلظت آلاینده‌ها، وضعیت مناسبی برای روز چهارشنبه پیش بینی شده است.

وی تأکید کرد: همچنان طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان از درب منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

شیشه‌فروش با تأکید بر اینکه کلیه مصوبات قبلی این کارگروه همچنان پابرجاست، تصریح کرد: دستگاه های ناظر عضوکارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان به صورت شبانه روزی درحال پایش منابع آلاینده، بررسی میدانی شرایط و برخورد با متخلفان هستند.

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.