به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا تنگسیری شامگاه جمعه در مراسم استقبال از شهدای گمنام و سالگرد شهید مدافع حرم ییلاقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که از کیان ایران اسلامی و سرزمین مقدس دفاع کردند، یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشت. وی از مازندران به عنوان […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا تنگسیری شامگاه جمعه در مراسم استقبال از شهدای گمنام و سالگرد شهید مدافع حرم ییلاقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که از کیان ایران اسلامی و سرزمین مقدس دفاع کردند، یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشت.

وی از مازندران به عنوان استان پهلوان پرور یاد کرد و افزود: این استان در همه جای کشور و در ابتدای انقلاب در شرق کشور، خوزستان، کردستان و غیره حضور و نقش آفرینی کرده است.

وی با عنوان اینکه شهدای گمنام از تبار خوشنام هستند و در گمنامی خوشنام شدند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ییلاقی گفت: باید از کوه‌های کردستان دلاورمردی های شهید ییلاقی را بپرسیم و برایش جا و مقام و نوع لباس مهم نبود و برایش رزمندگی مهم بود.

سردار تنگسیری از شهید ییلاقی به عنوان فردی باهوش و باذکاوت در عرصه‌های نبرد ذکر کرد و گفت: این شهید والامقام دلیر و مهربان بود و جوانان را دوست داشت و ولایتمداری این شهید زبانزد است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به بصیرت و ولایت شناسی شهید ییلاقی ادامه داد: این شهید شهادت را پلی برای رسیدن به خداوند می‌دانست.

وی با بیان اینکه شهید ییلاقی با آنکه جانباز ۸۰ درصد بود، میدان را خالی نکرد و همواره از ولایت دفاع می‌کرد، تصریح کرد: شهید ییلاقی انقلابی بود و خود را وقف اسلام و انقلاب کرده بود.

سردار تنگسیری با عنوان اینکه شهیدان به گردن ما تکلیف گذاشتند، گفت: امروز من رزمند حق ندارم بترسیم و برابر دشمن عقب نکشینی کنیم و باید شجاعانه مقابل دشمن قد کشید.

وی با اظهار اینکه شهیدان زنده هستند و برای ما دعا می‌کنند، تصریح کرد: شهدا جانشان را برای انقلاب داده‌اند و برای این کشور و انقلاب نیز دفاع می‌کنند.

منبع: مـهر

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.