به گزارش زیرنویس ازقزوین، سید مهدی هاشمی نژاد در خصوص آماده سازی تجهیزات ابزاردقیقی واحد شماره ۳ بخاری اظهار داشت : با گذشت ۸۶ روز از فرآیند تعمیرات اساسی واحد شماره سه ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه ، متخصصان این امور با انجام بازدیدها، اجرای انواع تست ها و تعمیرات تجهیزات ابزاردقیقی، در آماده سازی این […]

به گزارش زیرنویس ازقزوین، سید مهدی هاشمی نژاد در خصوص آماده سازی تجهیزات ابزاردقیقی واحد شماره ۳ بخاری اظهار داشت : با گذشت ۸۶ روز از فرآیند تعمیرات اساسی واحد شماره سه ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه ، متخصصان این امور با انجام بازدیدها، اجرای انواع تست ها و تعمیرات تجهیزات ابزاردقیقی، در آماده سازی این واحد برای تولید برق پایدار به ویژه در ایام پیک تابستان ۱۴۰۳ مشارکت داشته اند.

مدیر امور تعمیرات ابزار دقیق نیروگاه بخار افزود: در این دوره از تعمیرات در دو بخش آنالوگ و دیجیتال حدود ۷۶۰ فعالیت نسبت به سال های گذشته افزایش فعالیت های تعمیراتی داشته ایم و درحال حاضر ۲۶۵۰فعالیت تعمیراتی از سوی متخصصان این امور در حال انجام است .

مدیر امور تعمیرات ابزاردقیق نیروگاه بخار با بیان دیگر اقدامات این امور در انجام تعمیرات واحد شماره سه بخاری، تصریح کرد: تست و تنظیم سوئیچ های دما،فشار واختلاف فشار،فلوسوئیچ ها،لول سوئیچ ها،لیمیت سوئیچ ها،ویبریشن سوئیچ ها،بازدید وسرویس فلیم دتکتورها وجرقه زنهای طبقه ی مشعلها نیز توسط پرسنل این امور انجام شده و یا درحال انجام است.

مدیر امور تعمیرات ابزار دقیق بیان داشت: همچنین از مهم ترین فعالیت های تعمیراتی، تست و تنظیم کارت های سیستم های ucs و AV5 ، تست و تنظیم گیجهای فشار طبقات مشعلها و پوزیشن ترانسمیترهای والوهای بای پاس و بازدید و تمیزکاری لیمیت سوییچ های شات آف والوهای سوخت از سوی متخصصان این امور در حال انجام است. 

وی در پایان اظهار داشت : از دیگر اقدامات این امور تست و تنظیم تمپرچر المنت ها،ترموکوپلها، پیک آپهای ویبریشن توربین و ژنراتور،ترانسمیترهای فشار ودما،فلوترانسمیترها،لول ترانسمیترها،سرویس و تمیزکاری منابع تغذیه و کارت های رله روم و…، از سوی متخصصان توانمند این امور انجام شده و یا درحال انجام می باشد.

با پایان تعمیرات اساسی واحد شماره ۳ بخاری، ۲۵۰ مگاوات به ظرفیت تولید برق شبکه سراسری افزوده می شود.

منبع: روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی

لیلا بیگدلی/قزوین

منبع خبر: رکنـا

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.