04 خرداد 1403

معیار جدید حذف یارانه نقدی ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سرپرستان خانوار، قبل این تصمیم فارغ از رتبه و جایگاه خود در دهک‌بندی درآمدی، دقیقا در تاریخ ۲۱ ماه یارانه نقدی را می‌گرفتند و به میل و اختیار خود مجاز بودند را در قالب کالابرگ خرج کنند یا به روش محبوب از عابربانک‌ها پول نقد بگیرند. اکونگار نوشت: دولت اواخر […]

29 اردیبهشت 1403

جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره مصوبه مجلس درباره تعطیلی شنبه‌ها گفت: بانک‌ها به اضافه دستگاه‌هایی که بخش‌های عملیاتی دارند استثنا هستند و شنبه‌ها تعطیل نمی‌شوند.

اختصاص بنزین به کدملی اتفاق می‌افتد؟ 22 اردیبهشت 1403

اختصاص بنزین به کدملی اتفاق می‌افتد؟

مالک شریعتی، عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه مصرف بنزین سرسام آور است، گفت: قاچاق بنزین اتفاق می‌افتد ۱۰ میلیون لیتر گازوئیل و ۵ میلیون لیتر بنزین قاچاق می‌شود.

تصمیم دولت برای قیمت برنج و روغن چه شد؟ 18 اردیبهشت 1403

تصمیم دولت برای قیمت برنج و روغن چه شد؟

برنج و روغن به لیست کالا‌های مشمول ارز ترجیحی برگشتند.

خبر مهم بانک مرکزی درباره تغییرات سقف تراکنش‌های بانکی 16 اردیبهشت 1403

خبر مهم بانک مرکزی درباره تغییرات سقف تراکنش‌های بانکی

طبق اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش بانکی روزانه بسته به نوع انجام عملیات تراکنش از پنج تا ۴۰۰ میلیون تومان متغیر است. همچنین سقف خرید روزانه از طریق دستگاه خودپرداز از ۵۰ میلیون برای هر کارت تا ۲۰۰ میلیون تومان برای تمام کارت‌های هر فرد متغیر است.

مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه شاکی هستند 16 اردیبهشت 1403

مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه شاکی هستند

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به گلایه مردم در خصوص اقساط سنگین تسهیلات مسکن، گفـت: بانک‌ها به دلایل متعدد اقتصادی تمایل کمی به پرداخت تسهیلات با مدت بازپرداخت طولانی مدت دارند و ترجیح می‌دهد، در بخش‌های مختلف زود بازده سرمایه‌گذاری کنند.

با این فرمول باید مالیات طلا، خودرو و مسکن را بدهید 12 اردیبهشت 1403

با این فرمول باید مالیات طلا، خودرو و مسکن را بدهید

اگر بخواهید خانه‌ای را که کمتر از یک‌سال خریده‌اید بفروشید، باید ۶۰ درصد از مابه‌التفاوت آن را مالیات دهید.

10 اردیبهشت 1403

مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای موضوع تمدید بخشودگی جرایم مالیاتی و تمدید مهلت ارسال اظهارنامه سه‌ماهه دوره چهارم سال ۱۴۰۲ مالیات ارزش افزوده تا ۱۴۰۲/۰۲/۲۲ را ابلاغ کرد. همچنین طبق این بخشنامه مهلت ارسال معاملات فصلی تا ۱۴۰۲/۰۲/۲۶ نیز تمدید شد. در این بخشنامه آمده است: پیرو […]

مبلغ سود سهام عدالت مرحله سوم/ تاریخ واریز در اردیبهشت 07 اردیبهشت 1403

مبلغ سود سهام عدالت مرحله سوم/ تاریخ واریز در اردیبهشت

اولین مجمع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت برای سال جدید در استان گیلان برگزار خواهد شد.

قطره ابداعی محقق ایرانی التهاب چشم را درمان می‌کند 06 مرداد 1403

قطره ابداعی محقق ایرانی التهاب چشم را درمان می‌کند

التهاب چشمی یکی از دلایل اصلی نابینایی در سراسر جهان است و قطره های چشمی کورتیکواستروئید(به عنوان مثال، قطره لوتپردنول اتابونات (LE) درمان اصلی آن به شمار می روند.

مراکز اسلامی هامبورگ هیچ نقطه ضعفی نداشته است 06 مرداد 1403

مراکز اسلامی هامبورگ هیچ نقطه ضعفی نداشته است

علیرضا شیخ‌عطار سفیر اسبق ایران در آلمان در رابطه با تعطیل شدن مرکز اسلامی هامبورگ و دفاتر آن و کشور آلمان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مرکز اسلامی ایران در هامبورگ یک مرکز قدیمی است که در سال ۱۳۳۲ از تجار ایرانی مقیم هامبورگ که اکثر آنها آذربایجانی و افراد متدینی بودند ه بعد از جنگ جهانی دوم تجارتی را در آلمان راه‌اندازی کرده بودند، به حضور آیت الله عظمی بروجردی رسیدند و در رابطه با خلا مرکزی برای فعالیت‌های دینی صحبت کردند.

پیش‌بینی شکستن رکورد گرما در ۲۰۲۴/ پاییز هم گرم خواهد بود 06 مرداد 1403

پیش‌بینی شکستن رکورد گرما در ۲۰۲۴/ پاییز هم گرم خواهد بود

احد وظیفه رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هم‌اکنون در اوج گرمای تابستانه هستیم، گفت: هرساله در این بازه زمانی طبق اقلیم ایران دما در بالاترین حد ممکن خود قرار می‌گیرد، به عبارت دیگر تابستان‌های ایران در گنبد هوای گرم قرار دارد؛ در اقلیم هوای خاورمیانه پایدار می‌شود به همین دلیل به طور نرمال با بالاترین دمای چرخه سالانه مواجه می‌شویم.

همه مردم در معرض پرتوهای فرابنفش هستند/ اوج خطر UV چه ساعتی است 06 مرداد 1403

همه مردم در معرض پرتوهای فرابنفش هستند/ اوج خطر UV چه ساعتی است

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: همه مردم از طریق مواجهه با نور خورشید و برخی از منابع انسان ساخت در صنعت و موارد تفریحی در معرض پرتوهای فرابنفش هستند.

تدابیر لازم برای تامین آب پایدار زائران اربعین در مرز مهران 03 مرداد 1403

تدابیر لازم برای تامین آب پایدار زائران اربعین در مرز مهران

محمد محمدی ظهر سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ویژه آب و آبرسانی در این فصل از سال در مراسم اربعین در استان ایلام شرکت آب و فاضلاب استان اقداماتی را انجام داده است.

advanced-floating-content-close-btn