ورزش درمانگرِ MS و پارکینسون را بشناسید
ورزش درمانگرِ MS و پارکینسون را بشناسید

یک پزشک متخصص در آمریکا می گوید که «پینگ پنگ» بهترین درمانگر برای بیماران عصبی است.

زیرنویس؛ «حرکت و حس پای راست را برای حدود سه ماه کاملاً از دست دادم ولی با پینگ پنگ درمانش کردم» این جمله آنتونیو باربرا، متخصص سابق زنان و زایمان شهر کلرادوی آمریکا است.

بر اساس آخرین گزارش انجمن  پارکینسون ایران، ۲۵۰ هزار نفر در کشورمان درگیر این بیماری هستند و ماهیانه ۶ میلیون تومان برای درمان هزینه می کنند.

بر اساس گزارش امروز (شنبه) فاکس نیوز، ورزش پینگ پنگ برای درمان بیماری های عصبی مزمن از سوی این پزشک تجویز می شود و تحقیقات نشان داده که برای درمان بیماری هایی مثل ام اس و پارکیسنون مفید است.

پارکینسون, ورزش درمانگرِ, ورزش درمانی - ورزش درمانگرِ MS و پارکینسون را بشناسید

این پزشک متخصص آمریکایی پس از تشخیص بیماری MS خود در سال ۲۰۱۶ مجبور شد شغل خود را به عنوان یک پزشک متخصص زنان و زایمان ترک کند. دکتر آنتونیو باربرا بعد از ابتلا به بیماری ام اس با ورزش تنیس بهبود یافت به همین خاطر تصمیم گرفت در سال ۲۰۲۱ شرکت تنیس روی میز Connections با برنامه NueroPong در فورت کالینز کلرادو را تاسیس کند.

طبق آخرین آمار یک میلیون آمریکایی درگیر بیماری های عصبی هستند.

پارکینسون, ورزش درمانگرِ, ورزش درمانی - ورزش درمانگرِ MS و پارکینسون را بشناسید

اعضای NueroPong می گویند که این برنامه علائم  بیماری آنها را به چندین روش بهبود بخشیده است. بر اساس گزارش دانشکده پزشکی دانشگاه کلرادو، تغییرات سبک زندگی از جمله ورزش پینگ پینگ، به کند کردن پیشرفت بیماری‌های عصبی مانند مولتیپل اسکلروزیس، آلزایمر یا پارکینسون کمک می‌کند.

پایان پیام/

منبع: فارس