حاصل فوتبال خشن تیم فلسطین مقابل ملی پوشان کشورمان، مصدومیت شدید شجاع خلیل‌زاده بود. این آسیب دیدگی در حدی بود که این بازیکن نتوانست به مسابقه ادامه بدهد و جای خود را به مجید حسینی داد. در حالی که تا صبح امروز هنوز خبر دقیقی از وضعیت مصدومیت شجاع خلیل‌زاده مطرح و اطلاع رسانی نشده […]

- یک نفر بیشتر از همه نگران وضعیت شجاع خلیل‌زاده شد

حاصل فوتبال خشن تیم فلسطین مقابل ملی پوشان کشورمان، مصدومیت شدید شجاع خلیل‌زاده بود. این آسیب دیدگی در حدی بود که این بازیکن نتوانست به مسابقه ادامه بدهد و جای خود را به مجید حسینی داد.

در حالی که تا صبح امروز هنوز خبر دقیقی از وضعیت مصدومیت شجاع خلیل‌زاده مطرح و اطلاع رسانی نشده است سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور نسبت به این موضوع حساسیت نشان داد.

از تبریز خبر می‌رسد سرمربی اسپانیایی تراکتور نسبت به این مدافع تیمش که در نیم فصل اول در ۱۳ دیدار در ترکیب تراکتور به میدان رفته و جزو ارکان اصلی تیم این مربی اسپانیایی به شمار می‌رود ابراز نگرانی کرده و از هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه و افرادی که به اردوی تیم ملی دسترسی دارند خواسته درباره وضعیت خلیل‌زاده او را مطلع کنند.

یادآور می‌شود؛ تیم تراکتور ۱۹ بهمن در تالش و در چهارچوب مسابقات جام حذفی باید به مصاف چوکای این شهر برود و حضور خلیل‌زاده برای خمز اهمیت بسزایی دارد.

منبع: خبـر ورزشی