علی سامره سرپرست باشگاه استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام از سمت خود استعفا کرد. او در پستی اینستاگرامی نوشت:  با سلام خدمت هواداران عزیز و دوست داشتنی استقلال بزرگ همواره خود را جز کوچکی از خانواده بزرگ استقلال می‌دانم در هر زمان بی توجه به عنوان و مسئولیت، سعی کردم به تیم محبوب استقلال […]

علی سامره سرپرست باشگاه استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام از سمت خود استعفا کرد.

او در پستی اینستاگرامی نوشت: 

با سلام خدمت هواداران عزیز و دوست داشتنی استقلال بزرگ

همواره خود را جز کوچکی از خانواده بزرگ استقلال می‌دانم در هر زمان بی توجه به عنوان و مسئولیت، سعی کردم به تیم محبوب استقلال کمک کنم و در کنار شما هواداران و اعضای محترم تیم و باشگاه باشم.
در ابتدای فصل نیز با وجود مشکلات زیاد از جمله وضعیت نامشخص کادر مدیریتی، مشکلات نقل و انتقالات و منابع مالی و غیره در کنار استقلال حضور داشتم و مانند همه شما هواداران خوشحال و خرسند هستم که در پایان یک نیم فصل سخت و با تلاش همه بازیکنان عزیز کار برای استقلال به بهترین شکل و با عنوان اولی به پایان رسید.

با این حال در مقطع کنونی که استقلال صدرنشین است و شرایط خوبی از نظر مدیریتی و اجرایی دارد، احساس می کنم قادر به ادامه همکاری با تیم نیستم و امروز ، نبودن من بیشتر به نفع استقلال خواهد بود و به همین دلیل برخلاف میل باطنی از سمت خود استعفا می دهم و با جدایی از حوزه سرپرستی تیم فوتبال استقلال، همانند گذشته با حضور بر روی سکوها و یا هر عنوان دیگری دعاگو و در کنار تیم محبوب خود خواهم بود .
در پایان ضمن تشکر از همه همکاران در مجموعه استقلال، برای تیم بزرگ و مردمی استقلال در ادامه راه آرزوی موفقت و سربلندی دارم.

اولین واکنش سرپرست استقلال پس از استعفای غیرمنتظره

منبع: خبـر ورزشی