به گزارش خبرنگار مهر، فرشید باقری پس از پیروزی تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل استقلال در جام حذفی گفت: خداراشکر می‌کنم که توانستیم در این بازی بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم در بازی امروز همه بازیکنان بهترین روز خود را پشت سر گذاشتند. ما امروز توانستیم بهترین تیم ایران شکست دهیم، من از تمام […]

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید باقری پس از پیروزی تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل استقلال در جام حذفی گفت: خداراشکر می‌کنم که توانستیم در این بازی بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم در بازی امروز همه بازیکنان بهترین روز خود را پشت سر گذاشتند. ما امروز توانستیم بهترین تیم ایران شکست دهیم، من از تمام هواداران استقلال می‌خواهم از این تیم حمایت کنند چرا که یک تیم قابل احترامی است. فوتبال همین است و همیشه شرایط بر وقف مراد نیست. در حال حاضر هواداران نباید به دنبال مقصر بگردند تا این تیم شرایط خود را حفظ کند.

وی با اشاره به صحبت‌های نویدکیا سرمربی مسی‌ها پیش از بازی با استقلال در رختکن گفت: در خصوص تیم فوتبال مس رفسنجان هم باید بگویم که به آرامش بسیار خوبی رسیدیم و فکر می‌کنم عملکرد امروز ما فوق العاده بود و توانستیم یک پیروزی بسیار خوبی را به دست بیاوریم. یک خواهشی از مسؤولان باشگاه مس دارم خواهش می‌کنم برای هر کسی که این تیم مهم است توجه کند. نوید کیا امروز پیش از بازی با استقلال به ما گفت با توجه به تعهداتی که به او داده‌اند باید تا فردا پرداختی‌ها از سوی باشگاه انجام شود اما اگر این اتفاق نیافتد دیگر سر تمرین‌های تیم فوتبال مس نخواهند آمد.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان خاطر نشان کرد: این تیم حیف است، اگر این تیم برای مسؤولان مهم است به فکر باشند. ما امروز استان کرمان را خوشحال کردیم و حالا نوبت آنها است که ثابت کنند. بعداً و هفته بعد به هیچ دردی نمی‌خورد اگر می‌خواهید بلایی که سر مس کرمان آمد سر مس رفسنجان نیاید یک فکری بکنید.

منبع: مـهر