به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس شامگاه دوشنبه ۱۴ اسفند موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر صفر نفت و گاز گچساران را در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شکست دهد و حالا شاگردان «اوسمار ویه را» خود را آماده دیدار با فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر می‌کنند. پرسپولیس […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس شامگاه دوشنبه ۱۴ اسفند موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر صفر نفت و گاز گچساران را در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شکست دهد و حالا شاگردان «اوسمار ویه را» خود را آماده دیدار با فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر می‌کنند.

پرسپولیس با هدایت اوسمار تاکنون در ۳ دیدار لیگ برتر و یک بازی جام حذفی به میدان رفته است که تنها در برابر آلومینیوم اراک این تیم شکست خورد و در مابقی دیدارها بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

پرسپولیس در این ۴ بازی در دو حیث آمار خوبی داشته است. اگر دیدار با تراکتور که بازیکنان پرسپولیس در آن ۴۲ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند، کنار بگذاریم در سایر دیدارها مالکیت توپ سرخ‌ها بیش از ۵۰ درصد بوده است. پرسپولیس در بازی با آلومینیوم ۶۱ درصد، در دیدار با ذوب آهن ۵۸ درصد و در مصاف با نفت و گاز گچساران ۶۲ درصد مالکیت توپ را عهده دار بوده است.

علاوه بر این، سرخ‌پوشان در هر ۴ بازی خود امید به گل بالای یک را به ثبت رسانده اند که می‌تواند آمار خوبی برای اوسمار باشد. پرسپولیس در بازی با آلومینیوم امید به گل ۱۱/‌‬ ۱، در دیدار با تراکتور ۴۸/‌‬ ۱، در بازی با ذوب آهن ۹۴/‌‬ ۱ و در مصاف با نفت و گاز ۰۵/‌‬ ۱ را داشته است در حالی که در نیم فصل اول به ندرت در بازی‌های پرسپولیس امید به گل یک را شاهد بودیم.

منبع: مـهر