به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بعد از ناکامی رحمان عموزاد در مسابقات جهانی و عدم کسب عنوان قهرانی در بازی‌های آسیایی و شکست سنگین در فینال مقابل نماینده مغولستان یک سایت روسی در گزارشی کوتاه به بررسی عملکرد قهرمان ایرانی کشتی آزاد جهان پرداخت. در گزارش سایت روس آمده است: رحمان عموزاد، […]

- واکنش یک سایت روسی به عملکرد رحمان عموزاد/ قهرمان کشتی جهان به نقطه تاریکی رسید

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بعد از ناکامی رحمان عموزاد در مسابقات جهانی و عدم کسب عنوان قهرانی در بازی‌های آسیایی و شکست سنگین در فینال مقابل نماینده مغولستان یک سایت روسی در گزارشی کوتاه به بررسی عملکرد قهرمان ایرانی کشتی آزاد جهان پرداخت.

در گزارش سایت روس آمده است: رحمان عموزاد، قهرمان کشتی آزاد جهان به نقطه تاریکی در دوران حرفه‌ای خود رسیده است. چندی پیش، او به طرز هیجان انگیزی و در وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان به مدال طلا رسید و دو بار در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ قهرمان مسابقات آسیایی شد.

اما اخیراً بخت رحمان از بین رفته چرا که او تنها در یک ماه گذشته سه شکست را متحمل شده است، در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان بدون مدال ماند و در فینال بازی‌های آسیایی هانگژو شکست خورد و به مدال نقره رسید.

عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت‌های جهانی صربستان در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب اسماعیل موسوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان شد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار نیز با نتیجه ۸ بر ۶ برابر شامیل ممدوف از روسیه مغلوب و پنجم شد.

همچنین در فینال رقابت‌های کشتی آزاد نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو با نتیجه ۱۱ بر یک مغلوب تومور اوچیر تولگا دارنده مدال برنز جهان از مغولستان شد و به مدال نقره رسید.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا