امیر قلعه نویی بعد از کنار گذاشتن مهدی قایدی از ترکیب تیم ملی به این بهانه  که این باریکن در فاز دفاعی به تیم ملی کمک نمی کند، دست به دعوت از مهرداد محمدی زد و در تورنمنت چهار جانبه اردن به این باریکن بازی داد. مهرداد محمدی بعد از این بازی در مصاف با […]

- یک استقلالی جانشین باشو/ از نگاه قلعه‌نویی این بازیکن از قایدی بهتر است

امیر قلعه نویی بعد از کنار گذاشتن مهدی قایدی از ترکیب تیم ملی به این بهانه  که این باریکن در فاز دفاعی به تیم ملی کمک نمی کند، دست به دعوت از مهرداد محمدی زد و در تورنمنت چهار جانبه اردن به این باریکن بازی داد.

مهرداد محمدی بعد از این بازی در مصاف با هوادار روی هر سه گل تیمش تاثیر مستقیم داشت. او یک پنالتی گرفت و دو گل زد تا نقش غیر قابل انکاری در کامبک آبی ها داشته باشد. با این کارنامه حالا امیر قلعه نویی حساب ویژه ای روی این بازیکن کرده است و در اردوی بعدی هم این بازیکن را فرا خواهد خواند. به نوعی با این دعوت می توان گفت یک استقلالی جانشین باشو شده است.

از آنجایی که امیر قلعه نویی به دنبال قهرمانی در جام ملت هاست در تلاش برای استفاده از مهره های تهاجمی در ترکیب است. مهرداد محمدی شاید در ترکیب تیم ملی در نقش وینگر برای تیم ملی بازی کند. به خصوص که تیم ملی در خط حمله مهدی طارمی و سردار آزمون را دارد. مهرداد محمدی هم اکنون در ترکیب استقلال در نقش مهاجم بازی می کند. تجربه همراهی تیم ملی در جام ملت ها می تواند یک اتفاق خوب برای مهرداد در بازگشت دوباره به فوتبال ایران باشد.  

منبع: خبـر ورزشی