اطلاعات جدید درباره پدر ربوده شده مهاجم لیورپول/ همدردی ژوتا با دیاس
اطلاعات جدید درباره پدر ربوده شده مهاجم لیورپول/ همدردی ژوتا با دیاس

با وجود اینکه پیشتر منابع محلی از پیدا و آزاد شدن پدر لوئیس دیاس، مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال لیورپول خبر داده بودند؛ اکنون فابریتزیو رومانو مدعی شده که نه تنها پدر این بازیکن آزاد نشده، بلکه پلیس کلمبیا برای پیدا کردن ردی از او پاداش تعیین کرده است. طبق اظهارات رومانو؛ پلیس کلمبیا به هر […]

- اطلاعات جدید درباره پدر ربوده شده مهاجم لیورپول/ همدردی ژوتا با دیاس

با وجود اینکه پیشتر منابع محلی از پیدا و آزاد شدن پدر لوئیس دیاس، مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال لیورپول خبر داده بودند؛ اکنون فابریتزیو رومانو مدعی شده که نه تنها پدر این بازیکن آزاد نشده، بلکه پلیس کلمبیا برای پیدا کردن ردی از او پاداش تعیین کرده است.

طبق اظهارات رومانو؛ پلیس کلمبیا به هر کسی که بتواند اطلاعاتی مفیدی درباره پدر گمشده لوئیس دیاس ارائه دهد، مبلغ ۲۰۰ میلیون پزو پرداخت خواهد کرد.

طبق اعلام منابع خبری منطقه لاگواخیرای کلمبیا، هدف گروگانگیر‌ها از ربودن پدر و مادر دیاس، انتقال آن‌ها به ونزوئلا با هدف باج گرفتن از ستاره لیورپول بوده است. در حالی که انتشار تصاویری از مادر دیاس در جمع خویشاوندان حکایت از آزادی موفقیت‌آمیز او داشته، هنوز خبری رسمی درباره پدر دیاس منتشر نشده است.

با توجه به این حادثه و ضربه روانی وارد شده به لوئیس دیاس، یورگن کلوپ سرمربی قرمزپوشان مرسی‌ساید ترجیح داد برای بازی امروز تیمش مقابل ناتینگهام فارست در آنفیلد از ستاره پیشین پورتو استفاده نکند. بر همین اساس دیگو ژوتا پس از به ثمر رساندن گل در این بازی پیراهن دیاس را به نشانه همدردی بالا برد.

باشگاه خبرنگاران