نباید برابر استقلال تاجیکستان گل می خوردیم/ ما به چمن مصنوعی عادت نداریم
نباید برابر استقلال تاجیکستان گل می خوردیم/ ما به چمن مصنوعی عادت نداریم

سروش رفیعی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس  پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال تاجیکستان اظهار کرد: بازی روی چمن مصنوعی و در روزی که متأسفانه هم مصدومان زیادی داشتیم و اکثراً بازیکنانمان مریض بودند، به طوری که از چند نفر آن‌ها مجبور شدیم استفاده کنیم، اما  در حالی که در شرایط بد بدنی بودند […]

- نباید برابر استقلال تاجیکستان گل می خوردیم/ ما به چمن مصنوعی عادت نداریم

سروش رفیعی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس  پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال تاجیکستان اظهار کرد: بازی روی چمن مصنوعی و در روزی که متأسفانه هم مصدومان زیادی داشتیم و اکثراً بازیکنانمان مریض بودند، به طوری که از چند نفر آن‌ها مجبور شدیم استفاده کنیم، اما  در حالی که در شرایط بد بدنی بودند و شرایط زمین هم فشار را مضاعف کرد جلو افتادیم، اما نباید این گونه گل می‌خوردیم.

او با اشاره به این که عادت به بازی در چمن مصنوعی نداریم، گفت:  اگرچه چمن مصنوعی بود، اما روی چمن مصنوعی در این شرایط آبیاری می‌کنند که این کار را هم نکردند،  انگار روی آسفالت بازی کردیم. به نظر زمین خیلی صاف می‌آید، اما بازی روی آن مثل پاس دادن و پا به توپ دادن سخت می‌شود. باید تلاشمان را بیشتر کنیم.  

بازیکن پرسپولیس  درباره  اینکه آیا شانس پرسپولیس  برای صعود کم شد، عنوان کرد: باید ببینیم رقبایمان چه می‌کنند و این ۲ بازی را بگذرانیم و ببینیم چه می‌شود.

رفیعی درباره اینکه آیا با مصدومیت‌ها و سرماخوردگی‌ها ادامه فصل برای پرسپولیس نگران‌کننده می‌شود،گفت: سرماخوردگی خوب می‌شود مصدومیت هم جزو فوتبال است.

او درباره  تشویق هواداران تاجیکی گفت: هم هواداران هم تاجیکی‌ها تشویقمان کردند. از هواداران خودمان ممنونم که آمدند هواداران تاجیکی هم لطف داشتند خیلی خوب و گرم صمیمی فقط تیمشان را تشویق می‌کردند.

باشگاه خبرنگاران