اصحاب رسانه و گروهی کوچک از همراهان کاروان تیم پرسپولیس که در هتل دیگری غیر از هتل پرسپولیسی‌ها مستقر هستند ظهر امروز با دیدن یک ایرانی متعجب شدند. یک جوان ایرانی که پیش از این در کشور انگلیس پرستار ویژه بخش قلب بوده و حالا به بیمارستانی در شهر ریاض منتقل شده خودش را هوادار […]

النصر, النصر - پرسپولیس, پرسپولیس, لیگ قهرمانان آسیا, هوادار دو آتشه پرسپولیس - شیطنت عربستانی‌ها علیه نماینده ایران/ سرگردانی یک پرستار ایرانی عاشق پرسپولیس در ریاض

اصحاب رسانه و گروهی کوچک از همراهان کاروان تیم پرسپولیس که در هتل دیگری غیر از هتل پرسپولیسی‌ها مستقر هستند ظهر امروز با دیدن یک ایرانی متعجب شدند.

یک جوان ایرانی که پیش از این در کشور انگلیس پرستار ویژه بخش قلب بوده و حالا به بیمارستانی در شهر ریاض منتقل شده خودش را هوادار دو آتشه پرسپولیس به خبرنگاران معرفی کرد و به ایرانی‌های حاضر در هتل محل اقامت دو تن از مسئولان باشگاه پرسپولیس (بادامکی و شهریاری) گفت که برای دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم محبوبش از مسئولان باشگاه النصر سراغ هتل محل اقامت تیم را گرفته و آدرس همین هتل را به او داده بودند.

خبرنگاران ایرانی حاضر در ریاض با شنیدن این صحبت‌ها اسم و آدرس دقیق محل اقامت تیم پرسپولیس(هتل حیات) را به این پرستار ایرانی و پرسپولیسی دو آتشه دادند تا خودش را پیش از ترک هتل کاروان پرسپولیس برای دیدار با النصر به آنجا برساند.

ناگفته نماند؛ این فرد هوادار همچنین گفته بود که بلیت بازی امشب را نیز تهیه کرده و برای تشویق پرسپولیس در ورزشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

یادآور می‌شود؛ گروهی دیگر از ایرانی‌های مقیم شهرهای مکه و مدینه نیز امروز به شهر ریاض آمده‌اند تا امشب و در ورزشگاه النصر تیم پرسپولیس را تشویق کنند.

منبع: خبـر ورزشی