شاگردان جواد نکونام در حالی باید در شهر سیرجان به مصاف گل گهر بروند که این تیم در دیدارهای خارج از خانه تنها موفق شده تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان را شکست بدهد. آبی‌های تهرانی در بازی‌های بیرون از خانه مقابل سپاهان شکست خورده‌اند و در دیدار مقابل شمس آذر قزوین (۲ – […]

- آمار نگران‌کننده استقلال؛ تیم نکونام در حسرت ۷۷ روزه پیروزی خارج از خانه

شاگردان جواد نکونام در حالی باید در شهر سیرجان به مصاف گل گهر بروند که این تیم در دیدارهای خارج از خانه تنها موفق شده تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان را شکست بدهد. آبی‌های تهرانی در بازی‌های بیرون از خانه مقابل سپاهان شکست خورده‌اند و در دیدار مقابل شمس آذر قزوین (۲ – ۲)، ذوب آهن (۱ – ۱)، فولاد خوزستان (صفر – صفر) و پرسپولیس تهران (یک – یک) متوقف شده است.

آخرین دیدار خارج از خانه ای که استقلالی ها توانستند به برتری دست پیدا کنند به هفته هفتم لیگ برتر و بازی مقابل مس رفسنجان برمی‌گردد. دیداری که در چارچوب هفته هفتم و در تاریخ پانزدهم مهرماه برگزار شد. از آن تاریخ به این سو استقلالی‌ها در طول ۷۷ روز گذشته هرگز نتوانستند بازی‌های خارج از خانه را با پیروزی ترک کنند و در صورت برد مقابل گل گهر سیرجان به این طلسم ۷۷ روزه خاتمه خواهند داد.

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال در چهارچوب هفته چهاردهم فردا از ساعت ۱۵ در زمین سیرجان برگزار می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی