قلی زاده: شک نکنید تا پای جان تلاش می‌کنیم
قلی زاده: شک نکنید تا پای جان تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، علی قلی زاده در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت:همه شرایط تیم ملی خوب بوده و یک بازی دوستانه داشتیم که بردیم و امیدوارم در جام ملت ها هم همین روند را ادامه بدهیم.  وی در مورد بازی با بورکینافاسو گفت: شرایط آماده سازی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، علی قلی زاده در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت:همه شرایط تیم ملی خوب بوده و یک بازی دوستانه داشتیم که بردیم و امیدوارم در جام ملت ها هم همین روند را ادامه بدهیم. 

وی در مورد بازی با بورکینافاسو گفت: شرایط آماده سازی سایر تیم ها را می‌دانید اما حریف،بورکینافاسو، با وجود اسمی که داشت تیم خوب و قدرتمندی بود که می‌تواند به ما کمک کند و درس هایی از این تیم بگیریم.

قلی زاده در مورد  قهرمانی در جام ملت‌ها گفت: از الان نمی توانیم بگوییم. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم که بهترین نتیجه را بگیریم و بازی به بازی جلو برویم و امیدوارم مردم را خوشحال کنیم.

وی در مورد وضعیت مصدومیت خود گفت: مصدومیت طولانی مدت داشتم خدا را شکر همه چیز خوب است و قلعه‌نویی هم به من اعتماد کرد و وضعیتم خوب است.

بازیکن تیم ملی افزود: یکی از بهترین نسل های فوتبال‌مان است و می توانیم جز چهار تیم باشیم و شک نکنید تا پای جان تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه رابگیریم.

پایان پیام/





منبع: فارس