درخواست هواداران نساجی از رحمتی؛ «جنگ، پیروزی و دیگر هیچ»
درخواست هواداران نساجی از رحمتی؛ «جنگ، پیروزی و دیگر هیچ»

برگزاری اردوی خارجی، جذب بازیکنان با کیفیت و مربیان مطرح بین المللی باعث شده تا تماشاگران قائمشهری از سیدمهدی رحمتی در اولین بازی لیگ برتر در فصل پیش رو نساجی در مقابل پیکان تهران فقط برد بخواهند

به گزارش خبرنگار ایرنا، انگیزه بالای کادر فنی و بازیکنان جوان و باتجربه با مدیریت سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی نساجی مازندران باعث شده تا این روزها هواداران این باشگاه از روند آماده سازی تیم رضایت داشته باشند و در بازی ۱۲ مرداد این تیم برابر پیکان تنها به پیروزی فکر کنند.

در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی عملکرد خوبی نداشت و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و این تیم همچنین در بازی های آخر خود در جام حذفی و لیگ برتر با شکست های سنگین مغلوب استقلال و پرسپولیس شد.

در این وادی مالک باشگاه نساجی خانه تکانی گسترده ای را در این باشگاه انجام داد و در اولین مرحله با حضور محمدصادق درودگر به عنوان مدیرعامل این باشگاه فرایند تحول اساسی در تیم محبوب مازندران کلید خورد.

سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و وی برای تقویت کادر فنی “اوریکو آندره اولیویرا پینهال” به همراه “مارکو کاسر”‌ مربی اسبق استقلال تهران و دستیار استراماچونی را در کنار حنیف عمران زاده و اشکان نامداری به عنوان آبی پوشان سابق پایتخت انتخاب کرد تا حضور طوفانی شهر خسته در نقل و انتقالات تابستانی پررونق باشد.
پینهال سابقه حضور در تیم‌های ژیل ویسنته، تیم دوم آلمریا و تیم بلننسس پرتغال را دارد و فصل گذشته در تیم فوتبال ملوان انزلی فعالیت می‌کرد. این مربی پرتغالی قرار است هفته آینده به تمرینات نساجی در تهران اضافه شود و قراردادش یک‌ساله خواهد بود.
پیش از این مارکو کاسر به عنوان مربی بدنساز به نساجی اضافه شده بود. کاسر بعد از حضور در استقلال و همکاری با آندره‌آ استراماچونی، فصل گذشته نیز در تیم تراکتور حضور داشت که حالا تصمیم گرفت راهی نساجی مازندران شود و سومین فعالیت خود در یک تیم ایرانی را تجربه کند.
مارکو کاسر در تیم «والتا» کشور مالت، قهرمانی لیگ و حضور در مراحل مقدماتی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان را تجربه کرده و در تیم «اسفاکس تونس» نیز ۲ فصل حضور داشت که با این تیم تا مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های باشگاهی آفریقا پیش رفت و در ادامه در تیم «برکیکارا» در پرمیر لیگ کشور مالت در مرحله مقدماتی لیگ اروپا حضور پیدا کرد.

درخواست هواداران نساجی از رحمتی؛ «جنگ، پیروزی و دیگر هیچ»

این مربی بدنساز در حالی به نساجی مازندران اضافه شد که سید مهدی رحمتی پیش از این اشکان نامداری را به‌عنوان مربی بدنساز و حنیف عمران‌زاده و حامد شیری را به‌عنوان دیگر دستیاران خود به طور رسمی اعلام کرده بود
رحمتی پس از حذف تعدادی از بازیکنان سابق تیم نساجی مازندران و با در اختیار گرفتن بازیکنان جدید سعی دارد با ترکیبی جدید و نیروهای تازه نفس و جوان فصل جدید فوتبال را آغاز کند.
وی پس از در اختیار گرفتن سکان سرمربی گری این تیم قدیمی مازندران به ادامه فعالیت تعدادی از بازیکنان نساجی مازندران که فصل گذشته این تیم را همراهی می کردند پایان داد و در تازه‌ترین جابجایی‌های صورت گرفته جدایی کریم اسلامی و رضا جعفری از نساجی قطعی شد.
کریم اسلامی بیشتر در نوک خط حمله به میدان می‌رفت و فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌ها نتوانست همانند فصل قهرمانی تیم در جام حذفی گل‌زنی کند و رضا جعفری هم بیشتر در پست وینگر راست و چپ بازی می‌کرد

در روزهای سپری شده مهدی رحمتی برای برطرف کردن نقطه ضعف تیمش در فاز تهاجمی محمد رضا آزادی را از تیم آلومینیوم اراک به خدمت گرفت. همچنین قرارداد صابر حردانی و فرزاد زامهران تمدید شد و به نظر می‌رسد در روزهای آینده دست کم یکی دو بازیکن دیگر در خط حمله و کناره‌ها به ترکیب تیم اضافه شوند.
کریم اسلامی به همراه حامد شیری و علیرضا حقیقی سه بازیکنی بودند که فصل گذشته به تناوب بازوبند کاپیتانی نساجی را بر بازو می‌بستند که حالا هر سه در ترکیب فصل آینده تیم جایی ندارند.

مظاهری که با عقد قراردادی راهی نساجی شد، باید زیر دست یکی از بهترین گلرهای تاریخ لیگ برتر همکاری کند. از سویی دیگر درودگر در کنار مظاهری، در نقل و انتقالات تابستانی محمود قائدرحمتی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده را به خدمت گرفته و قرارداد حسین زامهران را تمدید کرده است و همچنین با یک بازیکن دیگرش برای ادامه همکاری به توافق نهایی دست یافت.

درخواست هواداران نساجی از رحمتی؛ «جنگ، پیروزی و دیگر هیچ»

صابر حردانی که طی یک سال و نیم اخیر در نساجی مازندران عضویت داشته و عملکرد خوبی به‌عنوان وینگر و مدافع کناری در این تیم ارائه داده بود، دوباره با این باشگاه توافق کرد و قرارداد جدیدی به امضاء رساند.
حردانی که در دور رفت لیگ بیست و یکم ۱۲ بار به میدان رفت و قهرمانی جام حذفی را همراه با نساجی مازندران به دست آورد و در فصل اخیر نیز ۲۴ بار در لیگ برتر برای سرخ‌پوشان قائم‌شهری به میدان رفت، قراردادش با این باشگاه را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد.

منبع :خبرگزاری جمهوری اسلامی