کسی که توانست استقلال را بدون شکست قهرمان لیگ برتر کرده و رکوردی ماندگار از خودش در این عرصه بر جای بگذارد، ۵ سال قبل برای اولین‌بار در قامت دستیار فضای نیمکت استقلال را تجربه کرد. فرهاد مجیدی چهره محبوب استقلالی‌ها دی ماه سال ۱۳۹۷ به عنوان دستیار شفر روی نیمکت استقلال نشست و چند […]

کسی که توانست استقلال را بدون شکست قهرمان لیگ برتر کرده و رکوردی ماندگار از خودش در این عرصه بر جای بگذارد، ۵ سال قبل برای اولین‌بار در قامت دستیار فضای نیمکت استقلال را تجربه کرد.

فرهاد مجیدی چهره محبوب استقلالی‌ها دی ماه سال ۱۳۹۷ به عنوان دستیار شفر روی نیمکت استقلال نشست و چند ماه بعد زمینه برای سرمربی‌گری او فراهم شد. فرهاد روز ۲۲ دی سال ۹۷ در یک مصاحبه به حضورش در جمع استقلالی‌ها و شرایط این تیم اشاره کرد و گفت: اگر به موفقیت استقلال همراه با وینفرد شفر امیدوار نبودم، قطعا این پیشنهاد را نمی‌پذیرفتم. من با این مربی قهرمان لیگ امارات شده‌ام و حالا هم می‌خواهیم در کنار هم روزهای خوبی برای استقلال رقم بزنیم. البته قبلا پیشنهاد سرمربی‌گری استقلال را هم داشتم اما چون احساس می‌کردم نمی‌توانم آن‌طور که باید کمک کنم، آن را قبول نکردم.

مجیدی در ادامه با اشاره به این‌که امکانات استقلال همچنان مانند گذشته ضعیف است، انتقادی هم از نمایندگان وقت مجلس کرد و گفت: برخی از نمایندگان مجلس فقط زورشان به استقلال و پرسپولیس می‌رسد. این‌که از کنار نام استقلال و پرسپولیس محبوب شوید اصلا بد نیست اما باید کمک کنند تا وضعیت خوبی هم برای این تیم‌ها ایجاد شود.

البته نکته این‌جاست که وینفرد شفر در آن فصل با استقلال اصلا موفق نشد و قبل از پایان مسابقات برکنار گردید تا فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها شود.

زیرنویس‌گردی| چرا فرهاد مجیدی اولین پیشنهاد سرمربی‌گری استقلال را رد کرد؟/ بعضی از نمایندگان مجلس زورشان فقط به استقلال و پرسپولیس می‌رسد!

منبع: خبـر ورزشی