دو رکورد منحصر به فرد فرشاد پیوس به مناسبت سالروز تولدش
دو رکورد منحصر به فرد فرشاد پیوس به مناسبت سالروز تولدش

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، فرشاد پیوس با ۱۵۳ گل زده بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و بعید است فعلا کسی بتواند رکورد او را بشکند. بیش از ۱۰ بار عنوان آقای گل شده است و به جز این مورد دو رکورد منحصر به فرد هم دارد. فرشاد پیوس که همه پرسپولیسی‌ها او […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، فرشاد پیوس با ۱۵۳ گل زده بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و بعید است فعلا کسی بتواند رکورد او را بشکند. بیش از ۱۰ بار عنوان آقای گل شده است و به جز این مورد دو رکورد منحصر به فرد هم دارد.

فرشاد پیوس که همه پرسپولیسی‌ها او را با عنوان فرشاد آقای گل می‌شناسند، در یک بازی آسیایی پرسپولیس مقابل پنجاب پاکستان به تنهایی ۷ گل زد و پرسپولیس آن دیدار را با نتیجه ۹ بر ۲ برد. در کارنامه فرشاد پیوس ۱۳ بار هم هت تریک دیده می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است و هیچ کدام از مهاجمان ‌تیم‌های ایرانی تا حالا موفق به انجام چنین کاری نشده‌اند.

- دو رکورد منحصر به فرد فرشاد پیوس به مناسبت سالروز تولدش

پیوس که در آسیا به او لقب مار زنگی داده بودند، نه تنها در جام باشگاههای تهران، لیگ آزادگان و بازی‌های آسیایی پکن بلکه در لیگ ستارگان قطر هم عنوان آقای گلی را کسب کرد.

به مناسبت تولد فرشاد پیوس شاید بد نباشد یک جمله ماندگار از علی پروین در مورد این بازیکن بگوییم.

روزی پروین در مورد مهاجم تیمش گفت: فرشاد پیوس اگر ۹۰ دقیقه در زمین راه برود و هیچ کاری نکند ،سرانجام در دقیقه ۹۱ زهرش را می‌ریزد و گل خود را به ثمر می‌رساند!

پایان پیام/





منبع: فارس