عروس امام(ره) هم به سرود سلام فرمانده انتقاد کرد
عروس امام(ره) هم به سرود سلام فرمانده انتقاد کرد

جماران نوشت: دکتر فاطمه طباطبایی در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» گفت: امام مثل آفتاب موجب گرمابخشی بود و هنرشان هم این بود که با این گرمابخشی به همه اقوام و اقلیت ها همدلی دادند. در ابتدای انقلاب گروه های مختلفی سبز شده بود، اما امام اینها را مهار کردند و امروز هم […]

- عروس امام(ره) هم به سرود سلام فرمانده انتقاد کرد

جماران نوشت: دکتر فاطمه طباطبایی در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» گفت: امام مثل آفتاب موجب گرمابخشی بود و هنرشان هم این بود که با این گرمابخشی به همه اقوام و اقلیت ها همدلی دادند. در ابتدای انقلاب گروه های مختلفی سبز شده بود، اما امام اینها را مهار کردند و امروز هم همین مبانی و همراهی و اندیشه امام می تواند مسیر  را هموار کند.

او با بیان این که بعضی در کار هستند که امام زدایی کنند و به توصیه مقام معظم رهبری هم گوش نمی کنند، گفت: کسانی که خود را مقلد ایشان می دانند، باید دلسوزانه رفتار کنند. مقام معظم رهبری تعارف نکردند که گفتند راه و اندیشه امام برای ما همچنان عزت و سربلندی می آورد.

دکتر فاطمه طباطبایی با انتقاد از برخی سرودها که نام امام در آن نیست، گفت: چرا در همین شرایط اتفاق می افتد که سرودی  ساخته و در سطح ملی و خارج از کشور پخش شود که اسمی از امام در آن نباشد. 

دکتر طباطبایی افزود: اعتماد و علاقه امام به مردم دو طرفه بود و مردم توانستند با امام همدل شوند الان هم راه حفظ انقلاب همین پیوند و همدلی مردم با حاکمیت است و حاکمیت باید این فضا را ایجاد کند.

منبع: اطلاعات انلاین