به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جام اتحادیه انگلستان، لیورپول به مصاف فولام رفت و در شرایطی که قرمز پوشان بندر مرسی ساید با یک گل از مهمان عقب بودند، موفق شدند به بازی برگردند تا نمایشگر ورزشگاه آنفیلد نتیجه ۲ بر یک را نمایش دهد. داروین نونیز مهاجم […]

- نونیز راه درخشش را بالاخره پیدا کرد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جام اتحادیه انگلستان، لیورپول به مصاف فولام رفت و در شرایطی که قرمز پوشان بندر مرسی ساید با یک گل از مهمان عقب بودند، موفق شدند به بازی برگردند تا نمایشگر ورزشگاه آنفیلد نتیجه ۲ بر یک را نمایش دهد.

داروین نونیز مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول در واقع برگ برنده و تعویض طلایی یورگن کلوپ بود؛ او با ورودش به زمین دو پاس گل برای کورتیس جونز و کودی گاکپو مهیا کرد تا در کامیک پسران کلوپ نقش پررنگی داشته باشد و حتی از نگاه سایت‌های آماری بهترین بازیکن زمین باشد.

داروین پس از فصل گذشته که علی رغم عملکرد خوبش زیر سایه هالند بود، این فصل از پیشرفتش نمایان‌تر شده و او به طور متوسط در هر ۹۲ دقیقه یک گل یا پاس گل برای لیورپول ثبت کرده تا در شرایطی که محمد صلاح راهی جام ملت‌های آفریقا شده، او جای خالی فرعون را پر کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا