پس از این‌که علی دایی در دی ماه سال ۱۳۸۸ سرمربی پرسپولیس شد و به جای زلاتکو کرانچار روی نیمکت نشست، دستیاران سرمربی فقید کروات را کنار گذاشت و همین مسئله اختلاف میان او با احمدرضا عابدزاده مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در دوره کرانچار را به اوج رساند. سنگربان تاریخی پرسپولیس و تیم ملی که از […]

پس از این‌که علی دایی در دی ماه سال ۱۳۸۸ سرمربی پرسپولیس شد و به جای زلاتکو کرانچار روی نیمکت نشست، دستیاران سرمربی فقید کروات را کنار گذاشت و همین مسئله اختلاف میان او با احمدرضا عابدزاده مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در دوره کرانچار را به اوج رساند.

سنگربان تاریخی پرسپولیس و تیم ملی که از حرف‌های علی دایی در مورد ضعف دروازه‌بانان پرسپولیس عصبانی بود، ۲۲ دی سال ۱۳۸۸ به زیرنویس گفت: علی دایی چطور جرات می‌کند از کار من در پرسپولیس ایراد بگیرد؟ مثل این می‌ماند که من بگویم مهاجمان تیم اصلا خوب گل نمی‌زنند و نمایش مطلوبی ندارند. رفتاری که پرسپولیسی‌ها با من کردند واقعا نامناسب بود. آن‌ها قرارداد بسته‌اند و حالا که من را کنار گذاشته‌اند باید تمام حق و حقوقم را بدهند ولی می‌گویند به تیم‌های پایه‌ای برو و آن‌جا مشغول به کار شو! مگر وقتی کرانچار را اخراج کردید او را به تیم‌های پایه‌ای فرستادید؟ اگر روزی همین علی دایی را کنار بگذارید او را مامور رسیدگی به تیم‌های پایه خواهید کرد؟ با من قرارداد بستید و باید به آن متعهد باشید.

عابدزاده در ادامه آن مصاحبه به حضور محمدعلی یحیوی در پرسپولیس تحت عنوان مربی گلرها نیز اشاره کرد و گفت: من برای یحیوی آرزوی موفقیت دارم ولی در پاسخ به آن‌هایی که می‌گویند عابدزاده هم از استقلال به پرسپولیس آمد باید بگویم من سالیان بسیاری از عمر خودم را در پرسپولیس بودم. آیا آقایان می‌دانند به خاطر حضورم در پرسپولیس چقدر فحش و ناسزا شنیدم؟

زیرنویس‌گردی| عابدزاده: علی دایی چطور جرات می‌کند از کار من در پرسپولیس ایراد بگیرد؟/ آقایان می‌دانند به خاطر پرسپولیس چقدر فحش شنیدم؟

منبع: خبـر ورزشی