به گزارش زیرنویس،سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اجرای طرح ۱۰ ، گفت:مرحله اول اجرای طرح ۱۰ که مربوط به ساماندهی و برخورد با تخلفات موتورسواران در سطح شهر تهران بود از روز ۱۸ دی ماه آغاز  شد. سرهنگ کشیر افزود : طرح ۱۰ بر اساس آموزش […]

به گزارش زیرنویس،سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اجرای طرح ۱۰ ، گفت:مرحله اول اجرای طرح ۱۰ که مربوط به ساماندهی و برخورد با تخلفات موتورسواران در سطح شهر تهران بود از روز ۱۸ دی ماه آغاز  شد.

سرهنگ کشیر افزود : طرح ۱۰ بر اساس آموزش و فرهنگ سازی ، مهندسی راه و وسیله نقلیه و همچنین بر اساس اجرای قوانین مقررات برنامه ریزی شده و جهت ساماندهی و انضباط بخشی به تردد ایمن موتورسواران تهرانی در حال اجراست .

وی افزود : تخلفات موتورسیکلت سواران از گذشته انجام می شدخ و پلیس هم به شدت با آنها برخورد می کرده است. تخلفاتی مانند تردد خلاف جهت  ، تردد در خطوط ویژه ، مخدوش کردن پلاک و … از جمله تخلفات شایع هستند که موتورسیکلت سواران مرتکب

می شوند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : پلیس راهور تهران بزرگ با اجرای طرح ۱۰ برخورد با تخلفات موتورسواران را هوشمند سازی و  بروز رسانی کرده است .  

سرهنگ کشیر افزود : پلیس سعی کرده توسط تبلیغات محیطی ، رسانه ها و فضای مجازی حتی از طریق صفحات نمایشی دستگاه های خود پرداز این طرح را برای شهروندان بویژه موتورسواران مطرح کرده و آنها را از عواقب کار خود مطلع سازند.

وی گفت : هدف پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای این طرح کاهش تخلفات و در نهایت کاهش تلفات و حوادث رانندگی موتورسواران است و هدف این نیست که فقط با این رفتارهای پرخطر به صورت سلبی برخورد گردد ولی باید با تعداد اندکی که قوانین و مقررات را رعایت نمی کنند برخورد جد صورت پذیرد .

 

منبع خبر: رکنـا