در روزهای پایانی نیم فصل اول لیگ برتر بیست و سوم و بعد از استعفای لفظی یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم پرسپولیس گروهی از طرفداران استقلال در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب مختلف در این باره کردند. گروهی از هواداران استقلال با اشاره به نتایج این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و دور رفت […]

- سرنوشت استقلال در انتظار پرسپولیس؟/ آبی‌ها هم دنبال سرمربی جدید قرمزها هستند

در روزهای پایانی نیم فصل اول لیگ برتر بیست و سوم و بعد از استعفای لفظی یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم پرسپولیس گروهی از طرفداران استقلال در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب مختلف در این باره کردند.

گروهی از هواداران استقلال با اشاره به نتایج این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و دور رفت رقابت‌های لیگ برتر این موضوع را به طعنه می‌گفتند که یحیی گل‌محمدی باید بماند! آنها توقع دارند استقلال با سرمربیگری گل‌محمدی پرسپولیس را شکست بدهد تا به نوعی انتقام دو پیروزی متوالی فصل گذشته فوتبالی را از این سرمربی بگیرند.

در همین دو هفته اخیر پس از ماجراهای یحیی گل‌محمدی و رضا درویش، طرفداران استقلال که پرسپولیس را یکی از رقبای جدی تیمشان برای رسیدن به قهرمانی در فصل جاری می‌دانند به شدت پیگیر اخبار این تیم در حوزه کادر فنی هستند و دوست دارند بدانند چه کسی در نهایت هدایت پرسپولیس در نیم فصل دوم را در دست خواهد گرفت.

قطعاً حضور یک مربی سرشناس و کاربلد و یا برعکس، یک مربی معمولی در راس کادر فنی پرسپولیس، تاثیر بسزایی در اتفاقات نیم فصل دوم به ویژه برای استقلال خواهد داشت. بودن یک رقیب سرسخت مثل پرسپولیس که سایه به سایه استقلال در جدول رده‌بندی لیگ برتر حرکت کند تا یک تیم کم خطر و متوسط که به رده‌های ششم یا هفتم جدول رده‌بندی سقوط کند برای طرفداران استقلال حائز اهمیت است.

از آنجا که استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها در همه سال‌های گذشته اگر دستشان به جام نرسد به همان اندازه دوست ندارند رقیب همشهری شان هم به این جام دست پیدا کند، کاملاً قابل پیش بینی است که طرفداران استقلال شرایط تیم رقیب برای جذب سرمربی جدید را به شدت زیر ذره بین داشته باشند.

با توجه به اتفاقات مشابه در ابتدای لیگ برتر بیست و دوم و بیست و سوم برای انتخاب ساپینتو و نکونام(طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی بعد از جدایی ناگهانی مجیدی و ساپینتو) حالا و پس از گذشت دو هفته از زمان اعلام کناره گیری یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس هنوز پست مهم کادر فنی این تیم تعیین تکلیف نشده است و اتفاقاتی شبیه به همان دوران برای آبی ها در حال تکرار برای قرمزهاست. در حالی که اکثر تیم ها برنامه شروع تمرینات جدید خود را اعلام کرده اند ولی پرسپولیس هنوز وضعیت سرمربیگری اش روشن نیست!

منبع: خبـر ورزشی