سالهاست که رژیم غذایی و سبک زندگی کریستیانو رونالدو زبانزد خاص و عام است و بررسی‌های زیادی روی شیوه زندگی او صورت گرفته است. کارشناس و متخصص تغذیه اسپانیایی باشگاه النصر عربستان «خوسه بلیسا» در مورد وضعیت بازیکنان النصر و به ویژه کریستیانو رونالدو با روزنامه اسپانیایی رلوو صحبت کرده است. بلیسا گفت: «مربی، فیزیوتراپ […]

- رونالدو ۱۶ ساله است!/ کریستیانو به تغذیه اصولی علاقه دارد

سالهاست که رژیم غذایی و سبک زندگی کریستیانو رونالدو زبانزد خاص و عام است و بررسی‌های زیادی روی شیوه زندگی او صورت گرفته است. کارشناس و متخصص تغذیه اسپانیایی باشگاه النصر عربستان «خوسه بلیسا» در مورد وضعیت بازیکنان النصر و به ویژه کریستیانو رونالدو با روزنامه اسپانیایی رلوو صحبت کرده است.

بلیسا گفت: «مربی، فیزیوتراپ و آنالیزورهای زیادی در النصر داریم، همه برنامه‌ها مانند باشگاه‌های اروپایی است و صبح‌ها تمرین می‌کنیم و در باشگاه غذا می‌خوریم. رونالدو مهم‌ترین چهره فوتبال جهان است. او می‌تواند تاثیر فوق‌العاده زیادی روی تیم و فوتبال عرب و به ویژه بازیکنانی که برنامه خاصی برای ساعات خارج از تمرین خود ندارند، بگذارد. به نظر می‌رسد رونالدو ۱۶ ساله است. او عاشق تغذیه درست و اصولی و تمرین است و اشتیاقش را به بازیکنان عربستانی تیم نیز منتقل می‌کند. از زمانی که او وارد باشگاه شد ستاره‌های داخلی و خارجی النصر به زمان خواب و تغذیه مناسب پایبند شدند و بیشتر وعده‌های غذایی خود را در باشگاه صرف می‌کنند.»

بلیسا در ادامه عنوان کرد که باشگاه النصر سرآشپز عرب و سرآشپز بین‌المللی دارد و متخصصان زیادی از اسپانیا و برزیل و پزشکی که در اتلتیکومادرید کار می‌کرد نیز در این باشگاه حضور دارند. او همچنین تایید کرد که فوق‌ستاره پرتغالی و همچنین بسیاری از ستاره‌های خارجی تیم عاشق غذاهای سنتی عربستان شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی