به گزارش زیرنویس،سجاد صفری مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: جمعیت هلال احمر میانه در سه عملیات امداد جاده‌ای مجزا، طی دو روز گذشته، هشت نفر را از تصادفات جاده‌ای نجات داد.  وی گفت: در اولین عملیات، یک تریلر در کیلومتر ۹۵ مرکز تبریز-زنجان واژگون شد. نجاتگران هلال احمر با حضور در […]

به گزارش زیرنویس،سجاد صفری مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: جمعیت هلال احمر میانه در سه عملیات امداد جاده‌ای مجزا، طی دو روز گذشته، هشت نفر را از تصادفات جاده‌ای نجات داد.

 وی گفت: در اولین عملیات، یک تریلر در کیلومتر ۹۵ مرکز تبریز-زنجان واژگون شد. نجاتگران هلال احمر با حضور در صحنه، یک نفر را از زیر تریلر رهاسازی و با تحویل به عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل کردند.

در دومین عملیات، یک خودروی هیوندای در کیلومتر ۱۷۵ منطقه زنجان-تبریز از مسیر منحرف شد. نجاتگران هلال احمر با حضور در صحنه، به تنها مصدوم این حادثه خدمات سرپایی ارائه کردند.

در سومین عملیات، یک خودروی چری x55pro با یک کامیون بنز ۶ چرخ در کیلومتر ۱۰۵ محور تبریز-زنجان برخورد کرد. نجاتگران هلال احمر با حضور در صحنه، دو مصدوم این حادثه را به بیمارستان منتقل کردند.

به گفته احمد فرمانی، رییس جمعیت هلال احمر میانه، در این عملیات، شش نجاتگر هلال احمر میانه حضور داشتند.

 

منبع خبر: رکنـا