به گزارش زیرنویس، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا طی یادداشتی در خصوص نوع و نحوه پیگیری و برخورد با عوامل تروریستی حادثه راسک نوشت: رفتار پلیس در خصوص وقایع گذشته نشان از آن دارد که شاید شناسایی، دستگیری و مجازات متعدیان به جان کارکنان خدوم فراجا زمان بر باشد و مدتی طول بکشد اما بی‌پاسخ […]

به گزارش زیرنویس، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا طی یادداشتی در خصوص نوع و نحوه پیگیری و برخورد با عوامل تروریستی حادثه راسک نوشت: رفتار پلیس در خصوص وقایع گذشته نشان از آن دارد که شاید شناسایی، دستگیری و مجازات متعدیان به جان کارکنان خدوم فراجا زمان بر باشد و مدتی طول بکشد اما بی‌پاسخ و بی کیفر باقی نمی‌ماند.

سردار منتظرالمهدی در ادامه یادداشت آورده است: در واقعه راسک نیز بی‌شک موضع‌گیری بر اساس قواعد، روابط و حقوق بین‌الملل عمومی و ملحوظ نظر قرار دادن مناسبات و اصول سیاست خارجی؛ در حال پیگیری و انجام است و حتماً به فضل و کرم الهی افراد دخیل در این حادثه شناسایی و دستگیر می‌شوند.

وی افزود: پلیس به طور قاطع به این کردارِ تروریستی گروهک‌ها اعتراض و اسکان و فعالیت آزادنه آنها را در کشورهای همسایه محکوم می‌کند.

سخنگوی فراجا گفت: از آنجایی که سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد، اینترپل و شورای امنیت ملل متحد حمله تروریستی و اقدام علیه مقر پلیس را محکوم نموده‌اند؛ باعث شده تا امکان پیگیری با استفاده از ساز و کارهای موجود در این سازمان‌ها بیش از قبل فراهم باشد و مقابله با فعالیت‌های تروریستی از طریق سازمان‌های بین‌المللی و مجاری دیپلماتیک با تاکید بر حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت سرزمینی بیش از گذشته تسهیل شود.

وی افزود: در هر حال هر قطره خون یارانمان در سازمان بزرگ فراجا سبب ساز تأمین امنیت هر چه بیشتر شهروندان است اما نمی‌گذاریم این خون‌های پاک، پایمال شوند.

منبع: مـهر