به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم ملی در نخستین بازی خود در تورنمنت جام ملت‌های آسیا در حالی مقابل فلسطین قرار خواهد گرفت که از آخرین بازی‌اش مقابل این تیم چهار سال می‌گذرد. آخرین بازی تیم ملی مقابل فلسطین مربوط به دیدار چهار سال قبل درست قبل از شروع جام ملت‌های آسیا در […]

- ترکیب ایران احتمالا با ترکیبی گیج کننده

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم ملی در نخستین بازی خود در تورنمنت جام ملت‌های آسیا در حالی مقابل فلسطین قرار خواهد گرفت که از آخرین بازی‌اش مقابل این تیم چهار سال می‌گذرد.

آخرین بازی تیم ملی مقابل فلسطین مربوط به دیدار چهار سال قبل درست قبل از شروع جام ملت‌های آسیا در امارات است که در ورزشگاه خالی و پشت در‌های بسته به عنوان آخرین تدارکات تیم کی روش پیش از آن تورنمنت برگزار شد و یک – یک به پایان رسید.

مطابق بازی‌های تدارکاتی قبل از تورنمنت کی روش ترکیب تیم ایران را میکسی از نفرات ذخیره و اصلی انتخاب کرده و به میدان فرستاده بود هر چند در نیمه دوم هم تغییرات زیادی در ترکیب انجام داد. تک گل آن مسابقه را هم مهدی طارمی به ثمر رساند که یکی از امید‌های گلزنی دوباره مقابل فلسطین خواهد بود.

از ترکیب ابتدایی تیم ملی در آن مسابقه سه بازیکن قطعا در بازی فردا شب مقابل فلسطین غایب خواهند بود چرا که حالا عضوی از تیم ملی نیستند. پژمان منتظری، اشکان دژاگه و احمد نوراللهی سه بازیکن فیکس ترکیب آن روز تیم ملی بودند که دو نفر آن‌ها از تیم ملی خداحافظی کردند و بازیکن دیگر از اردوی قبل از جام ملت‌ها کنار گذاشته شد.

در عین حال به نظر می‌رسد نفراتی مثل علیرضا بیرانوند، سردار آزمون، مهدی طارمی و رامین رضاییان از آن ارنج احتمال بازی کردن در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل فلسطین در جام ملت‌های ۲۰۲۳ را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا