به گزارش زیرنویس به نقل از کاما پرس، اندیشه تهران با بافتی جدید اما ارزشمند، از جمله محلاتی است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، همیشه طرفداران زیادی برای خرید ملک داشته است. بافت مسکونی آن در ترکیب با کاربری‌های خطی تجاری و اداری، فضای زندگی و کاری با نشاط و زنده‌ای را در تمامی ساعات […]

به گزارش زیرنویس به نقل از کاما پرس، اندیشه تهران با بافتی جدید اما ارزشمند، از جمله محلاتی است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، همیشه طرفداران زیادی برای خرید ملک داشته است. بافت مسکونی آن در ترکیب با کاربری‌های خطی تجاری و اداری، فضای زندگی و کاری با نشاط و زنده‌ای را در تمامی ساعات شبانه‌روز به وجود آورده، البته توزیع متناسب فعالیت‌ها، سبب اغتشاش فضای آن نشده است. خیابان‌های عریض و کوچه‌های پهن آن، روح زندگی و فعالیت را در این محدوده جاری و ساری کرده است. ایستگاه‌های متعدد اتوبوس و تاکسی نیز از دیگر مزایای این منطقه به شمار می‌رود.

اندیشه

کاماپرس در ادامه این گزارش ۵ آپارتمان ۸۰ متری در شهر اندیشه را به همراه قیمت آن‌ها بررسی کرده است.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری خوش نقشه

یک واحد ۸۰ متری در شهر جدید اندیشه با قیمت ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده از آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است و در طبقه دوم یک ساختمان ۳ طبقه قرار دارد. این آپارتمان در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و دو خواب دارد.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری نوساز

یک واحد ۸۰ متری نوساز در شهر جدید اندیشه با قیمت ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۲۴ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده از آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است و در طبقه دوم یک ساختمان ۴ طبقه قرار دارد. این آپارتمان نوساز است و دو خواب دارد.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری نورگیر

یک واحد ۸۰ متری نورگیر در شهر جدید اندیشه با قیمت ۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده از پارکینگ و انباری برخوردار است و در طبقه سوم یک ساختمان ۶ طبقه قرار دارد. این آپارتمان در سال ۱۳۹۲ ساخته شده و دارای دو خواب است.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری کم واحد

قیمت واحد ۸۰ متری در شهر جدید اندیشه ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است. واحد ذکر شده از پارکینگ و انباری برخوردار بوده و در طبقه سوم یک ساختمان ۳ طبقه قرار دارد. این آپارتمان در سال ۱۳۹۰ ساخته شده و دو خواب است.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری فول امکانات

یک واحد ۸۰ متری در شهر جدید اندیشه با قیمت ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۲۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده از آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار بوده و در طبقه اول یک ساختمان ۳ طبقه قرار دارد. این آپارتمان در سال ۱۳۹۹ ساخته شده و دو خواب دارد.

پرند از شهرهای جدید و تازه تأسیس در نزدیکی تهران بوده و از جدیدترین شهرهای مسکونی به شمار می‌رود. این شهر تازه تأسیس از موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مناسبی بهره می‌برد و با توجه به آن که زمان کوتاهی از تأسیس و احداث آن می‌گذرد، به شهرت زیادی دست یافته است. شهر پرند که از تهران دور بوده، از مهمترین ویژگی‌های آن بهره‌مندی از آب و هوای تمیز و پاک می‌باشد که همین موضوع توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. پرند در فاصله ۳۰ کیلومتری از جنوب غربی استان تهران قرار گرفته است. در پرند مترو یکی از آسان‌ترین روش‌های حمل و نقل شناخته می‌شود و افراد می‌توانند برای تردد از تهران به پرند و بالعکس از آن استفاده نمایند.

در ادامه ۵ آپارتمان ۸۰ متری در شهر پرند به همراه قیمت آن‌ها بررسی شده است.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری فول امکانات

یک واحد ۸۰ متری در شهر پرند با قیمت ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده از آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است و در طبقه همکف یک ساختمان ۵ طبقه قرار دارد. این آپارتمان در سال ۱۴۰۱ ساخته شده و دو خواب است.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری خوش نقشه

یک واحد ۸۰ متری در شهر پرند با قیمت ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده از آسانسور و پارکینگ برخوردار است و در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه قرار دارد. این آپارتمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و دو خواب دارد.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری نوساز

یک واحد ۸۰ متری در شهر پرند با قیمت ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده  آسانسور و پارکینگ دارد و در طبقه سوم یک ساختمان ۶ طبقه واقع شده است. این آپارتمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و دو خوابه است.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری نورگیر

یک واحد ۸۰ متری در شهر پرند با قیمت ۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده از آسانسور و پارکینگ برخوردار است و در طبقه چهارم یک ساختمان ۵ طبقه قرار دارد. این آپارتمان در سال ۱۴۰۱ ساخته شده و دو خواب است.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری کم واحد

یک واحد ۸۰ متری در شهر پرند با قیمت ۱ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۱۸ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده از آسانسور و انباری برخوردار است و در طبقه دوم یک ساختمان ۴ طبقه قرار دارد. این آپارتمان در سال ۱۴۰۱ ساخته شده و دو خواب دارد.

شهر جدید پردیس با ۴۲۰۰ هکتار وسعت در محور تهران _ آبعلی و در ۱۷ کیلومتری پایتخت واقع شده است. این شهر نوپا از شمال به سلسله کوه‌های البرز، از غرب به منطقه جاجرود، از شرق به بومهن و از جنوب به روستاهای کرکشت و طاهر آباد محدود می‌شود. از نظر آب و هوایی، پردیس دارای آب و هوای معتدل کوهستانی و چهار فصل و شیب و پوشش گیاهی مناسب است. در جشنواره مردمی که در اسفند سال ۹۷ برگزار شد در بین شهرهای جدید، پردیس با ۲۳۴۱۴ رای به عنوان برترین شهر جدید انتخاب شد. فاز ۱ و ۲ و ۳ و بخشی از فاز ۴، فاز ۸ و ۹ و ۱۱ از مناطق قابل سکونت پردیس است.

پردیس

کاماپرس در ادامه این گزارش ۵ آپارتمان ۸۰ متری در شهر جدید پردیس را به همراه قیمت آن‌ها بررسی کرده است.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری کم واحد

یک واحد ۸۰ متری در فاز ۹ شهر پردیس با قیمت ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده از آسانسور و پارکینگ و انباری برخوردار است و در طبقه دوم یک ساختمان ۴ طبقه قرار دارد. این آپارتمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و دو خواب است.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری نورگیر

یک واحد ۸۰ متری در شهر پردیس با قیمت ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۲۳ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده از آسانسور و پارکینگ و انباری برخوردار است و در طبقه پنجم یک ساختمان ۱۵ طبقه قرار دارد. این آپارتمان در سال ۱۴۰۱ ساخته شده و دو خواب است.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری خوش نقشه

یک واحد ۸۰ متری در فاز ۹ شهر پردیس با قیمت ۱ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۲۲ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده از آسانسور و پارکینگ و انباری برخوردار است و در طبقه پنجم یک ساختمان ۵ طبقه قرار دارد. این آپارتمان در سال ۱۴۰۱ ساخته شده و دو خواب است.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری فول امکانات

یک واحد ۸۰ متری در فاز ۹ شهر پردیس با قیمت ۲ میلیارد تومان و به عبارتی هر متر ۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده از آسانسور و پارکینگ و انباری برخوردار است و در طبقه ۱ از یک ساختمان ۸ طبقه قرار دارد. این آپارتمان در سال ۱۴۰۱ ساخته شده و دو خواب است.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری نوساز

یک واحد ۸۰ متری در فاز ۹ شهر پردیس با قیمت ۲ میلیارد تومان و به عبارتی هر متر ۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده از آسانسور و پارکینگ و انباری برخوردار است و در طبقه اول یک ساختمان ۶ طبقه قرار دارد. این آپارتمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و دو خواب است.

منبع خبر: رکنـا