در ایامی که مسئولان باشگاه استقلال هر چند وقت یک‌بار از اسپانسرهای ریز و درشت جدیدشان رونمایی می‌کنند، باشگاه پرسپولیس فعلا خبری درباره تقویت بنیه مالی باشگاه در اختیار هواداران قرار نداده است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد اوضاع مالی این مجموعه چندان روبه‌راه نیست و این موضوع در آستانه یارگیری پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم […]

- مشکل بزرگ پرسپولیس برای یارگیری/ درویش از روی دست خطیر کپی برمی‌دارد؟

در ایامی که مسئولان باشگاه استقلال هر چند وقت یک‌بار از اسپانسرهای ریز و درشت جدیدشان رونمایی می‌کنند، باشگاه پرسپولیس فعلا خبری درباره تقویت بنیه مالی باشگاه در اختیار هواداران قرار نداده است.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد اوضاع مالی این مجموعه چندان روبه‌راه نیست و این موضوع در آستانه یارگیری پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم مشکلات این تیم را دوچندان کرده است. در شرایطی که هنوز وضعیت نیمکت مربی‌گری پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم مشخص نشده است، این موضوع که اگر قرار باشد بازیکنی برای نیم‌فصل دوم در اختیار سرخ‌پوشان قرار بگیرد از کجا باید منابع مالی‌اش تامین بشود هم به دغدغه این روزهای اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است.

برخی در این‌باره مدعی شدند با وجود استقبال اسپانسرهای باشگاه استقلال برای حضور هرچه بیش‌تر در فضای تبلیغاتی لیگ برتر فوتبال، این احتمال وجود دارد درویش در این باره با همتای خود در استقلال صحبت کرده و در این زمینه برای جذب حامیان مالی جدید برای باشگاهش اقداماتی را ترتریب بدهد.

ناگفته نماند حدود ۳ هفته دیگر دوره برگشت مسابقات لیگ برتر از سر گرفته خواهد شد و پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و با فاصله ۲ امتیاز تا صدر جدول از بخت زیادی برای تکرار قهرمانی فصل پیش برخوردار است و باید هرچه سریع‌تر وضعیت بازیکنانش را روشن کند.

یادآور می شود اعضای این تیم هم نسبت به دریافتی‌های‌شان دل خوشی از باشگاه ندارند و منتظرند تا حساب بانکی‌شان شارژ شود.

این مطلب را هم بخوانید: آخرین اقدام چلنگر و پرسپولیس برای بازگشت برانکو

منبع: خبـر ورزشی