به گزارش زیرنویس به نقل از المسیره، ارتش یمن اعلام کرد که رزمایشی نظامی را با شعار «برای نبرد موعود و جهاد مقدس آماده‌ایم» به انجام رسانده است. در این رزمایش چندین یگان نظامی ارتش یمن از جمله یگان‌های پهپادی، ضدزره، تک‌تیراندازان، مهندسی، توپخانه، زرهی، پیاده، مخابرات و نیروهای ویژه حضور داشتند. تمامی یگان‌های شرکت‌کننده […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المسیره، ارتش یمن اعلام کرد که رزمایشی نظامی را با شعار «برای نبرد موعود و جهاد مقدس آماده‌ایم» به انجام رسانده است.

در این رزمایش چندین یگان نظامی ارتش یمن از جمله یگان‌های پهپادی، ضدزره، تک‌تیراندازان، مهندسی، توپخانه، زرهی، پیاده، مخابرات و نیروهای ویژه حضور داشتند.

تمامی یگان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش مأموریت‌های تعیین‌شده خود را با توانایی و اقتدار در چارچوب عملیات محول به آن‌ها اجرا کردند؛ این موضوع سطح برنامه‌ریزی، هماهنگی و تکامل میان یگان‌ها را به بهترین شکل به نمایش گذاشت تا بتوانند از این طریق کنترل شهرک فرضی دشمن صهیونیست را به دست بگیرند و نظامیان باقیمانده دشمن را پیش از انفجار این شهرک، به اسارت درآورند.

این رزمایش نظامی، مهارت‌های یگان‌های شرکت‌کننده در آن و توانمندی‌های کسب‌شده از سوی آن‌ها از طریق تجربه‌های میدانی و ایفای نقش‌های نظامی ویژه را به نمایش گذاشت.

یگان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش در بیانیه‌ای بر پایبندی کامل دینی، اخلاقی و انسانی خود در ایستادگی در کنار مقاومت فلسطین و محور مقاومت و جهاد در نبرد مقدس برای آزادی کامل فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست تاکید کردند.

این یگان‌ها تصریح کردند که در راستای اجرای دستورات خداوند متعال در قرآن کریم، تجهیزات و نیروهای لازم جهت رویارویی با دشمن آمریکایی و صهیونیستی را فراهم کرده‌اند.

همچنین برخی فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی یمنی از نزدیک شاهد برگزاری این رزمایش ارتش یمن بودند.

منبع: مـهر