بر اساس قوانین رسانه‌ای مسابقات جام ملت‌های آسیا، در آخرین تمرین هر تیم قبل از مسابقه خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها مجاز هستند که ۱۵ دقیقه در محل تمرین حضور یابند و داده‌های خود را مخابره کنند. تمرین امروز تیم ملی ایران هم قبل از رویارویی با فلسطین هم با استقبال خوب خبرنگاران برگزار شد؛ خبرنگاران […]

- تصمیم عجیب قلعه‌نویی ۲۴ ساعت قبل از اولین دیدار ایران در قطر

 بر اساس قوانین رسانه‌ای مسابقات جام ملت‌های آسیا، در آخرین تمرین هر تیم قبل از مسابقه خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها مجاز هستند که ۱۵ دقیقه در محل تمرین حضور یابند و داده‌های خود را مخابره کنند.

تمرین امروز تیم ملی ایران هم قبل از رویارویی با فلسطین هم با استقبال خوب خبرنگاران برگزار شد؛ خبرنگاران ایرانی و خارجی بسیار زیادی در تمرین روز شنبه حضور داشتند، اما اتفاق ویژه سکوت بازیکنان تیم ملی بود.

با تصمیم امیر قلعه‌نویی  در تمرین روز شنبه برخلاف روزهای گذشته هیچ‌کدام از بازیکنان ایران به گفت‌وگو با خبرنگاران نپرداختند. سرمربی تیم ملی که امروز ظهر همراه با کریم انصاری‌فرد در نشست خبری قبل از بازی حضور یافته بود، تصمیم گرفت که هیچ‌کدام از بازیکنان گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

این اقدام سرمربی ایران برای حفظ آرامش اعضای تیم ملی در فاصله ۲۴ ساعت تا شروع مسابقه با فلسطین اتخاذ شده بود. بازی‌ای که ساعت ۲۱ روز یکشنبه در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه برگزار می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی