زمستان سال ۱۳۹۴ برای علیرضا بیرانوند بسیار پرفراز و نشیب بود. سنگربانی که در آن مقطع زیر نظر علیرضا منصوریان بازی می‌کرد و حراست از دروازه نفت تهران را بر عهده داشت، در اوایل زمستان با کادر فنی و مدیریتی باشگاه نفت دچار مشکل شده بود چون می‌خواست به پرسپولیس برود اما نفتی‌ها رضایتنامه او […]

زمستان سال ۱۳۹۴ برای علیرضا بیرانوند بسیار پرفراز و نشیب بود. سنگربانی که در آن مقطع زیر نظر علیرضا منصوریان بازی می‌کرد و حراست از دروازه نفت تهران را بر عهده داشت، در اوایل زمستان با کادر فنی و مدیریتی باشگاه نفت دچار مشکل شده بود چون می‌خواست به پرسپولیس برود اما نفتی‌ها رضایتنامه او را در نیم‌فصل صادر نمی‌کردند.

در همین خصوص علیرضا منصوریان ۲۳ دی ماه سال ۹۴ به زیرنویس گفت: من هیچ مشکلی با پرسپولیسی‌شدن علیرضا بیرانوند ندارم همان‌طور که در ابتدای این فصل هم از نفت تهران بازیکنانی به استقلال و پرسپولیس رفتند. باور کنید اگر بدانم در چنین مقطعی حضور بیرانوند در پرسپولیس شرایط بهتری را برایش رقم می‌زند خودم او را به این باشگاه می‌برم ولی در شرایط کنونی علیرضا به لحاظ روحی چنین موقعیتی را ندارد. علیرضا بیرانوند در حال حاضر مانند یک بچه است که جلوی خود را نمی‌بیند و نیاز به کمک و مراقبت دارد.

در نهایت علیرضا بیرانوند تابستان سال ۹۵ به پرسپولیس پیوست و حالا یکی از مهره‌های کلیدی این تیم و البته تیم ملی تلقی می‌شود.

زیرنویس‌گردی| حرف‌های تند منصوریان علیه بیرانوند: مثل یک بچه است که جلوی خود را نمی‌بیند!

منبع: خبـر ورزشی