محمود صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری و ماشین‌آلات شهرداری در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان خبر داد و اظهار کرد: برف‌روبی معابر و خیابان‌های اردبیل از همان ساعات نخستین آغاز بارش برف در حال انجام است. وی با بیان اینکه نمک‌پاشی معابر موجب از بین رفتن آسفالت می‌شود، […]

محمود صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری و ماشین‌آلات شهرداری در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان خبر داد و اظهار کرد: برف‌روبی معابر و خیابان‌های اردبیل از همان ساعات نخستین آغاز بارش برف در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نمک‌پاشی معابر موجب از بین رفتن آسفالت می‌شود، افزود: با توجه به ادامه بارش‌ها نمک پاشی به صورت محدود انجام می‌شود که در حال حاضر برای نمک پاشی و برف‌ روبی خیابان‌ها و معابر اصلی ۱۷۲ دستگاه ماشین آلات شامل گریدر، کمپرسی، مینی لودر، خاور و … توسط نیروهای شهرداری به کار گرفته شده است.

شهردار اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۸۰۰ نفر از نیروهای شهرداری در معابر مشغول برف‌روبی هستند و عملیات برف‌روبی به دلیل تداوم بارش برف همچنان ادامه دارد و لازم است با توجه به احتمال یخ زدگی و سرخوردن خودروها، شهروندان از تردد غیرضرور در خیابان‌ها خودداری کنند.

صفری با بیان اینکه کیسه‌های نمک در مسیر سربالایی و پل‌ها جانمایی شده و شهروندان در صورت نیاز می‌توانند استفاده کنند، خاطرنشان کرد: ضروری است همه مردم هوای درختان را در روزهای برفی داشته باشند که در این راستا از شهروندان تقاضا داریم در موقع بارش برف سنگین درختان موجود در مقابل منازل و مغازه‌های خود را تکانده و در نگهداری درختان کمک حال شهرداری باشند.

منبع: مـهر