با تفکر آقای مصباح‌یزدی حداقل ۹۰ درصد مردم ایران واجب‌القتل به حساب می‌آیند!
با تفکر آقای مصباح‌یزدی حداقل ۹۰ درصد مردم ایران واجب‌القتل به حساب می‌آیند!

جماران نوشت: احمد زیدآبادی فعال سیاسی و روزنامه نگار در برنامه شیوه با اشاره به واکنش‌های توهین آمیز برخی برنامه‌های تلویزیون به یادداشت هایش در مورد جنگ غزه گفت: صداوسیما که سازمان خصوصی نیست که هر کسی دلش خواست هر جور اداره کند. بودجه اینجا از جیب بچه‌های ایران است، از بچه‌های کردستان و سیستان […]

- با تفکر آقای مصباح‌یزدی حداقل ۹۰ درصد مردم ایران واجب‌القتل به حساب می‌آیند!

جماران نوشت: احمد زیدآبادی فعال سیاسی و روزنامه نگار در برنامه شیوه با اشاره به واکنش‌های توهین آمیز برخی برنامه‌های تلویزیون به یادداشت هایش در مورد جنگ غزه گفت: صداوسیما که سازمان خصوصی نیست که هر کسی دلش خواست هر جور اداره کند.

بودجه اینجا از جیب بچه‌های ایران است، از بچه‌های کردستان و سیستان و بلوچستان و خوزستان و … این را باید منعکس کننده همه ببینند.
زیدآبادی گفت: با تفکر آقای مصباح یزدی حداقل ۹۰ درصد مردم ایران واجب القتل به حساب می‌آیند!

آقای مصباح می‌گوید که مومنین نقشی در تعیین فرد حاکم ندارند.

تفکر آقای مصباح با تفکر امام خمینی کاملا مخالفت دارد.

احمد زیدآبادی فعال سیاسی و روزنامه نگار در برنامه شیوه گفت: شیخ فضل الله نوری معتقد بود که در اسلام قانون گذاری مال خداست یا به پیغمبر و ائمه تنفیذ می‌شود، پس انسان کلا حق قانون گذاری ندارد؛ ایشان اعتقاد داشت که یک پادشاه هم می‌تواند.

آقای مصباح هم همین را می‌گوید، می‌گوید حق قانون گذاری ندارید و منشا قانون خداست. ایشان به سخن شیخ فضل الله اضافه می‌کند و می‌گوید که نقشی هم در تعیین فرد حاکم ندارید!

چیزی که ایشان در مورد نقش مردم هم مطرح می‌کند چیزی نیست جز اینکه این وضعیت را بپذیرند. مجلس را هم در بهترین حالت یک قوه مشاوره‌ای برای رهبری حساب می‌کند.

ایران به عنوان یک nation state یک میهن یک وطن در اندیشه ایشان هیچ اصالتی ندارد. حاکمیت ملی نزد ایشان فاقد معنای متعارف است. منافع ملی در چنین تفکری مفهومی ندارد. انتخابات به عنوان حق انتخاب مردم محلی از اعراب ندارد.

ما الان پدیده ای به نام ایران داریم؛ آقای مصباح اصلا مردم را به این عنوان قبول ندارد.

وقتی آقای خاتمی در دوم خرداد آمد، تمام فکر آقای مصباح خنثی کردن رای مردم بود.

احمد زیدآبادی فعال سیاسی و روزنامه نگار در برنامه شیوه گفت: آقای مصباح می گوید زن چون اهل عاطفه است نقص در دوراندیشی دارد. داوری درست از زن سلب می شود. به همین جهت داوری هایش اغلب سطحی و غیرواقع گرایانه است! ولی الان راه باز شده، الان زنان وزیر و وکیل می شود. الان این نقص نیست؟

زیدآبادی ادامه داد: با دیدگاه آقای مصباح، الان اکثر زنان یک مقدار از مویشان بیرون است، یعنی حجاب شرعی ندارند و می شود همه را مرتد حساب کنیم!

منبع: اطلاعات انلاین