برنامه و ساعت حرکت قطارهای فدک
برنامه و ساعت حرکت قطارهای فدک

قطار فدک تهران مشهد بدون تردید مسیر تهران مشهد یکی از پرترددترین مسیرهای ریلی کشور است که همواره مسافران زیادی را جابجا می کند. شرکت قطارهای فدک نیز روزانه ۵ رام قطار از تهران به سمت مشهد در حال سِیر دارد. ساعت حرکت این قطارها از ایستگاه راه آهن تهران به این  شرح است: ۱۸:۴۰ […]

برنامه و ساعت حرکت قطارهای فدک

قطار فدک تهران مشهد

بدون تردید مسیر تهران مشهد یکی از پرترددترین مسیرهای ریلی کشور است که همواره مسافران زیادی را جابجا می کند. شرکت قطارهای فدک نیز روزانه ۵ رام قطار از تهران به سمت مشهد در حال سِیر دارد. ساعت حرکت این قطارها از ایستگاه راه آهن تهران به این  شرح است:

  • ۱۸:۴۰
  • ۱۶:۳۷
  • ۲۲:۴۷
  • ۲۱:۲۵
  • ۱۷:۲۷

این قطار در طول مسیر خود در ایستگاه های تهران، سمنان، شاهرود، نغ آب، نیشابور و مشهد توقف می کند.

 

قطار فدک مشهد تهران

قطار فدک مشهد تهران برای بازگشت مسافران و زائران از مشهد به سمت تهران، به صورت روزانه در ۵ ساعت مختلف برنامه ریزی شده است. این قطار در ساعات زیر از مشهد به سمت تهران حرکت می کند و در طول مسیر در ایستگاه های مشهد، نیشابور، نغ آب، شاهرود، سمنان، ورامین و تهران توقف می کند.

  • ۱۳:۱۵
  • ۱۵:۱۵
  • ۱۹:۵۵
  • ۲۱:۲۰
  • ۱۵:۴۰

 

قطار فدک قم مشهد

یکی از مسیرهای پرطرفدار قطارهای فدک مسیر قم مشهد است که در راستای پروژه حرم تا حرم فعالیت می کند. این قطار به صورت روزانه مسافران و زائران را میان این دو شهر مقدس جابجا کرده و در مسیر خود در ایستگاه های قم، تهران، ورامین، سمنان، دامغان، شاهرود، نغ آب، نیشابور و مشهد توقف می کند. ساعات حرکت این قطار از شهر قم به شرح زیر است:

 

قطار فدک مشهد قم

این قطار نیز روزانه در مسیر مشهد قم به جابجایی مسافران پرداخته و در طول راه در ایستگاه های مشهد، نیشابور، نغ آب، شاهرود، سمنان، ورامین، تهران و قم توقف می کند. ساعات حرکت این قطار از مشهد به سمت قم به این شرح است:

 

قطار فدک رشت مشهد

قطار فدک رشت مشهد مسیر بسیار زیادی از خطوط ریلی کشور را پوشش داده و با عبور از چندین استان مسافران زیادی را در این مسیر جابجا می کند. این قطار با عبور از ایستگاه های متعدد و توقف در ایستگاه های رشت، سراوان، رستم آباد، لوشان، قزوین، کرج، تهران، سمنان، شاهرود، نغ آب، نیشابور و مشهد از استان گیلان به مشهد در استان خراسان رضوی می رسد. این قطار به صورت یک روز در میان و در ساعت ۱۷:۴۵ از رشت حرکت می کند.

 

قطار فدک مشهد رشت

قطار فدک مشهد رشت به صورت یک روز در میان در ساعت  ۱۹:۵۵ از مشهد به سمت رشت در استان گیلان حرکت می کند و در مسیر خود در ایستگاه های مشهد، نیشابور، نغ آب، شاهرود، سمنان، ورامین، تهران، کرج، قزوین، لوشان، رستم آباد، سراوان و رشت توقف می کند.

 

قطار فدک تهران رشت

شرکت قطارهای فدک برای عزیمت مسافران از استان تهران به سمت استان گیلان نیز برنامه ریزی کرده است. قطار تهران رشت با عبور از استان های تهران، البرز، قزوین و گیلان حجم بالایی از ترددها در این کریدور مهم را بر عهده گرفته است. قطار فدک تهران رشت به صورت یک روز در میان و در ساعت ۷:۴۰ از ایستگاه راه آهن تهران حرکت می کند. این قطار در طول مسیر خود در ایستگاه های تهران، کرج، قزوین، لوشان، رستم آباد، سراوان و رشت توقف می کند.

 

قطار فدک رشت تهران

قطار فدک رشت تهران به صورت یک روز در میان و در ساعت ۱۷:۴۵ از رشت به سمت تهران حرکت کرده و در طول مسیر در ایستگاه های رشت، سراوان، رستم آباد، لوشان، قزوین، کرج و تهران توقف می کند. با توجه به مسیر مهمی که این قطار طی می کند، کمک بزرگی به کمتر شدن ترافیک جاده های این مسیر شده است.

 

قطار فدک تهران خرمشهر/ اهواز

قطار فدک تهران اهواز/ خرمشهر با عبور از چندین استان حجم بالایی از مسافر را در این مسیر ریلی جابجا می کند. این قطار به صورت یک روز در میان و در ساعت ۱۶:۴۵ از تهران به سمت خوزستان حرکت می کند. قطار فدک تهران اهواز/ خرمشهر در طول مسیر خود در ایستگاه های تهران، قم، اراک، شازند، ازنا، درود، بیشه، سپیددشت، اندیمشک، شوش، هفت تپه ،اهواز و خرمشهر توقف می کند. مسافران بسیاری که مشکل زمان ندارند به جای هواپیما قطار را برای رسیدن به استان خوزستان انتخاب می کنند.

 

 

قطار فدک خرمشهر تهران

این قطار به صورت یک روز در میان در ساعت ۱۴:۴۰ از خرمشهر به سمت تهران حرکت می کند. به دلیل عبور از چندین استان مهم کشور، مسافران بسیاری برای تردد در این مسیر از قطار استفاده می کنند. قطار فدک خرمشهر تهران در ایستگاه های خرمشهر، اهواز، هفت تپه، شوش، اندیمشک، سپیددشت، درود، ازنا، شازند، اراک، قم، اسلامشهر و تهران توقف می کند.

 

قطار فدک اهواز تهران

قطار فدک اهواز تهران در واقع همان قطار خرمشهر است که در ایستگاه اهواز نیز توقف داشته و مسافران این ایستگاه را به مقصد تهران سوار می کند. این قطار به صورت یک روز در میان و در ساعت ۱۶:۲۳ وارد ایستگاه اهواز می گردد.

 

کلام پایانی

قطارهای ۵ ستاره فدک با ارائه برنامه منظم و دقیق حرکت قطارها، میزان تأخیر و یا کنسلی را به حداقل ممکن رسانده است. مسافران عزیز می توانند به راحتی و به صورت آنلاین اقدام به خرید بلیط کرده و تجربه سفری راحت و لذتبخش را داشته باشند. متقاضیان خرید بلیط می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت قطارهای فدک از برنامه ها و تخفیفات ویژه این شرکت اطلاع یافته و به راحتی اقدام به خرید بلیت کنند.

منبع: اطلاعات انلاین