به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  این بازی در حالی برگزار می‌شود که شاگردان هاجیمه موریاسو به عنوان مدعی شماره یک قهرمانی مطرح هستند و تمام توجهات را به خود جلب کرده‌اند و حالا در هفته نخست به مصاف ویتنام رفته‌اند. کرنومتر دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیاپاس گل استادیوم: الثمامه (دوحه)سوت داور: […]

- ژاپن ۴ - ۲ ویتنام / شروع مقتدرانه سامورایی ها، شاگردان موریاسو غافلگیر نشدند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  این بازی در حالی برگزار می‌شود که شاگردان هاجیمه موریاسو به عنوان مدعی شماره یک قهرمانی مطرح هستند و تمام توجهات را به خود جلب کرده‌اند و حالا در هفته نخست به مصاف ویتنام رفته‌اند.

کرنومتر دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا
پاس گل استادیوم: الثمامه (دوحه)
سوت داور: جونگ هیوک کیم (کره جنوبی)

ترکیب ژاپن:
زیون سوزوکی، یوکیناری سوگاوارا، کو ایتاکورا، شوگو تانیگوچی، هیروکی ایتو، جونیا ایتو، تاکومی مینامینو، واتارو اندو، هیدماسا موریتا، کیتو ناکامورا و مائو هوسویا
سرمربی: هاجیمه موریاسو

ترکیب ویتنام:
فیلیپ نگوین، نگوین تان بین، وو مین ترونگ، بیو هوانگ ویت آن، فام سون مان، فان توان تای، نگوین تای سون، نگوین توان آن، دو هونگ دونگ، فام توان های، نگوین دین باک
سرمربی: تروسیه

شرح گل:

ژاپن یک – ویتنام صفر (دقیقه ۱۱: تاکومی مینامینو): ارسال توپ روی دروازه ویتنام با نفوذ سوگاوارا همراه شد، اما ضربه او در مسیر بلوکه شد و تاکومی مینامینو به بهترین شکل ممکن دروازه را باز کرد.

ژاپن یک – ویتنام یک (دقیقه ۱۶: نگوین دین باک): ارسال از روی نقطه کرنر با ضربه سر قوس‌دار نگوین دین باک همراه شد و توپ به شکلی عجیب در درون دروازه ژاپن قرار گرفت.

ژاپن یک – ویتنام دو (دقیقه ۳۴: فام توان های): ارسال از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر مدافع ویتنام همراه شد که گلر ژاپن توپ را گرفت، اما در ادامه فام توان‌های دروازه خالی را تبدیل به گل کرد تا ویتنام از حریف پیش بیفتد.

ژاپن دو – ویتنام دو (دقیقه ۴۵+۱: تاکومی مینامینو): پس در عمق واتارو اندو در محوطه جریمه به تاکومی مینامینو رسید و این بازیکن با ضربه بغل پا دروازه را گشود.

ژاپن سه – ویتنام دو (دقیقه ۴۵+۴: کیتو ناکامورا): در حالی که سه مدافع حریف را در اطراف خود می‌دید، با شلیک استثنایی توپ را به گوشه دروازه ویتنام فرستاد و تیمش را پیش انداخت. 

ژاپن چهار – ویتنام دو (دقیقه ۸۵: آیاسه اوئدا): حرکت تیمی بازیکنان ژاپن به آیاسه اوئدا ختم شد و او ضربه خود را زد که بعد از برخورد به مدافع ویتنام توپ تبدیل به گل شد.

کرنومتردقایق حساس:

دقیقه ۲۱: مینامینو بعد از یک چرخش عالی، به سمت دروازه شوت زد که این ضربه با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه ۳۲: فرار مهاجم ویتنام در حالی که این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار می‌داد، با خطای سوگاوارا همراه شد که داور یک کارت زرد نشان داد.
دقیقه ۶۴: شلیک هیدماسا موریتا در آستانه ورود به دروازه با برخورد به سر مدافع ویتنام به کرنر رفت.
دقیقه ۷۴: فرار در عمق خط دفاعی ویتنام توسط آیاسه اوئدا انجام شد، اما او ضربه را در موقعیت آفساید زد و البته گل هم نشد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا