به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در شرایطی که قرار بود روز چهارشنبه هفته گذشته مجمع انتخاباتی هیات فوتبال بوشهر برگزار شود و این هیات رییس و اعضای هیات رییسه خود را بشناسد، اما در اقدامی ناگهانی و غیر منتظره مجمع لغو شد تا شایعاتی به وجود بیاید. اگرچه مسئولان فدراسیون جلسه فوری و اضطراری […]

- پایان شایعات درباره لغو انتخابات مهم فوتبال

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در شرایطی که قرار بود روز چهارشنبه هفته گذشته مجمع انتخاباتی هیات فوتبال بوشهر برگزار شود و این هیات رییس و اعضای هیات رییسه خود را بشناسد، اما در اقدامی ناگهانی و غیر منتظره مجمع لغو شد تا شایعاتی به وجود بیاید.

اگرچه مسئولان فدراسیون جلسه فوری و اضطراری مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال دلیل لغو مجمع دانستند، اما برخی شائبه‌ها پیرامون اقدامات غیرقانونی در برگزاری انتخابات و… مطرح شد.

حالا، اما فدراسیون فوتبال تصمیم به برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بوشهر در روز سه‌شنبه گرفته تا شایعات ایجاد شده نیز از بین برود.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: «مجمع عمومی انتخابات رییس و اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال بوشهر روز سه شنبه مورخ ۲۶/۱۰/ ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰، با رعایت مفاد اساسنامه هیات فوتبال استان‌ها برگزار می‌شود.»

بر این اساس مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال به همراه طهمورث حیدری و بهرام رضاییان دو عضو هیات رییسه (نمایندگان هیات‌های فوتبال و باشگاه‌ها) روز سه‌شنبه در بوشهر خواهند بود تا در این مجمع انتخاباتی حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا