شایعات عجیبی در مورد پرسپولیس و برانکو شنیده می‌شود که خیلی بعید است واقعیت داشته باشد؛ مثلاً اینکه پرسپولیسی‌ها برانکو را نمی‌خواهند و دنبال یک مربی دیگر هستند. البته با پرداخت مالیات برانکو باشگاه پرسپولیس حسن نیت خود را نشان داد و حتی چلنگر هم گفت برانکو بابت این قضیه خیلی خوشحال است. به همین […]

- شایعات عجیب در مورد نیمکت پرسپولیس/ برانکو بهترین گزینه برای پرسپولیس و درویش است

شایعات عجیبی در مورد پرسپولیس و برانکو شنیده می‌شود که خیلی بعید است واقعیت داشته باشد؛ مثلاً اینکه پرسپولیسی‌ها برانکو را نمی‌خواهند و دنبال یک مربی دیگر هستند. البته با پرداخت مالیات برانکو باشگاه پرسپولیس حسن نیت خود را نشان داد و حتی چلنگر هم گفت برانکو بابت این قضیه خیلی خوشحال است. به همین دلیل هم ما بعید می‌دانیم باشگاه پرسپولیس برانکو را نخواهد، به خصوص که تقریباً همه هواداران این تیم هم خواستار حضور مربی کروات روی نیمکت تیم‌شان هستند. قبلاً هم نوشتیم که برانکو بهترین گزینه است هر چند کار او هم در پرسپولیس راحت نخواهد بود و این تیم نیاز دارد که در فصل نقل و انتقالات حتماً تقویت شود و حداقل ۲ بازیکن بزرگ (شامل یک مهاجم گلزن) بخرد. با تمام این اوصاف انتخاب یک مربی دیگر به جز برانکو کار پرسپولیس را سخت‌تر می‌کند چون مربی جدید نیاز به زمان زیادی برای شناخت فضای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس دارد و قطعاً نمی‌تواند جای برانکو را در دل هواداران پرسپولیس بگیرد. برانکو با چند شکست هم حیا کن رها کن نمی‌شنود اما این گارانتی برای مربی دیگری وجود ندارد، مگر اینکه پرسپولیسی‌ها بتوانند یک مربی بزرگ و مطرح خارجی بیاورند و آن مربی هم نتیجه بگیرد و مثل برانکو محبوب سکوها شود. در شرایط فعلی خیلی بعید است مربی بزرگ‌تر از برانکو به ایران بیاید و در میان گزینه‌های موجود هم مرد کروات با فاصله از همه موجه‌تر است. فراموش نکنیم که برانکو با پرسپولیس ۷ جام قهرمانی کسب کرد و تا فینال آسیا هم رفت. اصلاً همین که هواداران پرسپولیس او را قبول دارند خودش فاکتور بسیار مهمی است و خیلی بعید است درویش به گزینه‌ای به جز برانکو فکر کند. 
نکته دیگر اینکه برانکو سه شنبه با عمان به مصاف عربستان می‌رود و اگر ببرد یا حتی مساوی کند شانس صعود عمان به مرحله حذفی جام ملت‌ها بیشتر می‌شود و این یعنی طولانی‌تر شدن بازی‌های عمان در قطر و سخت‌تر شدن کار پرسپولیس؛ چون بازی‌های عمان هر چه در جام ملت‌ها بیشتر شود، بلاتکلیفی پرسپولیس هم بیشتر می‌شود. 

منبع: خبـر ورزشی