به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا تنگسیری ظهر امروز یکشنبه در مراسم یادواره شهدای منطقه سوم دریایی امام حسین بندر ماهشهر اظهار کرد: شهدای آسمانی منطقه سوم دریایی بسیار با لیاقت بوده اند، شهدایی که عشق به امام زمان (عج)، ولایت و رهبری را داشته اند. وی افزود: ما با قدرت و توان در مقابل […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا تنگسیری ظهر امروز یکشنبه در مراسم یادواره شهدای منطقه سوم دریایی امام حسین بندر ماهشهر اظهار کرد: شهدای آسمانی منطقه سوم دریایی بسیار با لیاقت بوده اند، شهدایی که عشق به امام زمان (عج)، ولایت و رهبری را داشته اند.

وی افزود: ما با قدرت و توان در مقابل دشمن ایستاده ایم و به روزترین تجهیزات نظامی، موشک‌ها، شناورها و پهبادهای پیشرفته را ساخته ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: نباید ولایت را تنها بگذاریم زیرا ولایت مداری از خصلت‌های شهدا بوده است. نترسیدن از مرگ و چهره‌های نورانی بسیاری از جوانان که اسمانی شدند نشان از ایمان بالای این عزیزان بوده است.

سردار تنگسیری اظهار کرد: شهدای ما برای دفاع از انقلاب، از دین و ناموسشان، جان خود را فدا کردند. شهدای جوانی که تا لحظه آخر در راه عشق به خدا، ولایت و امام جنگیدند. ۵۳۸ شهید بندرماهشهر و ۱۷۳ شهید منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران غیرتمندانه در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداشتند و باید اکنون در این برهه زمانی به شهدا رجوع و به وصیتشان عمل کرد.

وی گفت: شهدایی همچون حسین شیوخی، الیاس توکل و بسیاری از جوانان با غیرت همین سرزمین که با کمترین امکانات اجازه ندادند دشمن وارد خاکشان شود. وصیت نامه‌های شهدا آخرین یادبود آن‌هاست، آخرین یادبود ستون‌های این انقلاب که بارها به پشتیبانی از ولایت و انقلاب اشاره کرده اند.

منبع: مـهر