طارمی: از برد ۴ گله فقط تا فردا خوشحال هستیم
طارمی: از برد ۴ گله فقط تا فردا خوشحال هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی طارمی پس از پیروزی تیم ایران مقابل فلسطین اظهار داشت: خداراشکر همین که توانستیم گام اول را محکم برداریم، نتیجه خوبی برای ما بود. با ۴ گل در گام اول جام ملت‌های آسیا کار خیلی سختی است. ان‌شاءالله بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم. وی درمورد اینکه تیم ژاپن […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی طارمی پس از پیروزی تیم ایران مقابل فلسطین اظهار داشت: خداراشکر همین که توانستیم گام اول را محکم برداریم، نتیجه خوبی برای ما بود. با ۴ گل در گام اول جام ملت‌های آسیا کار خیلی سختی است. ان‌شاءالله بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم.

وی درمورد اینکه تیم ژاپن مقابل ویتنام به مشکل خورد و آیا ممکن است چنین اتفاقی هم برای ایران مقابل هنگ کنگ بیفتد، گفت: نباید تیم‌ها را با هم مقایسه کرد. ما بازی‌های خودمان را داریم. تیم‌های دیگر هم بازی‌های خودشان را دارند.

مهاجم تیم ملی تصریح کرد: مهم این است که ما چه نتیجه‌ای مقابل رقبا کسب می‌کنیم. مهمترین کار ما این است که فقط و فقط به فکر بازی بعد باشیم. تا فردا از این نتیجه خوشحالیم. از فردا تمام تمرکزمان را برای بازی با هنگ کنگ می‌گذاریم.

پایان پیام/





منبع: فارس