یحیی گل‌محمدی برمی‌گردد/ اسماعیل حلالی ۳ نفر برای نیمکت پرسپولیس معرفی کرد
یحیی گل‌محمدی برمی‌گردد/ اسماعیل حلالی ۳ نفر برای نیمکت پرسپولیس معرفی کرد

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در اولین گام در جام ملتهای آسیا به مصاف فلسطین می رود. درباره این تیم و همچنین شرایط پیچیده پرسپولیس بعد از جدایی گل محمدی با «اسماعیل حلالی» پیشکسوت این باشگاه صحبت کرده ایم. اسماعیل حلالی در ابتدا درباره بازی امروز تیم ملی برابر فلسطین به […]

- یحیی گل‌محمدی برمی‌گردد/ اسماعیل حلالی ۳ نفر برای نیمکت پرسپولیس معرفی کرد

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در اولین گام در جام ملتهای آسیا به مصاف فلسطین می رود. درباره این تیم و همچنین شرایط پیچیده پرسپولیس بعد از جدایی گل محمدی با «اسماعیل حلالی» پیشکسوت این باشگاه صحبت کرده ایم.

اسماعیل حلالی در ابتدا درباره بازی امروز تیم ملی برابر فلسطین به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: در هر تورنمنتی بازی اول خیلی مهم است. اینکه شما با چه شناختی وارد مسابقات می‌شوید و تیم تان چگونه به بازی‌ها نگاه می‌کند. برزیل در جام جهانی نوجوانان بازی اول را به ما باخت و همان باخت باعث شد ضربه بخورد. ما باید خوب وارد مسابقات شویم. تیم ما از نظر سنی خوب است و با تجربه است.تیم مقابل بر خلاف تصورات حریف ساده‌ای نیست. بازی سختی داریم. وقتی می شنوم می‌گویند بازی راحتی برابر فلسطین داریم تنم می‌لرزد.

وی در ادامه درباره وضعیت این روز‌های پرسپولیس گفت: علیرغم تصور خیلی‌ها که فکر می‌کنند من منتقد گل محمدی بودم و دنبال عوض شدن ایشان، هیچوقت دوست نداشتم استعفا کند. او نیاز به استراحت داشت. گورادیولا هم گاهی در این شرایط قرار می گیرد. یحیی رفت اما از بدنه باشگاه است و یک روز دوباره بر می گردد و فکر می کنم خیلی زود هم برگردد.

 

بازیکن اسبق سرخپوشان افزود: به عنوان یک دوست همیشه نگاهم طوری بود که ضعف‌ها را بگویم. نه شماره تماسی از ایشان داشتم. یا شماره‌ای هم که داشتم تماس می‌گرفتم جواب نمی‌داد. من اگر نظراتم را در رسانه‌ها نمی‌گفتم خیانت می‌کردم. من دشمن او نبودم. باور نمی‌کنید چند بار تماس گرفتم، اما تلفنش از شبکه خارج بود. حتی زمانی که حمید مطهری بود در کنار ایشان نظراتم را منتقل می‌کردم. من الان با آقای تارتار در ارتباطم و نظراتم را می‌دهم.

 

پیشکسوت پرسپولیس افزود: یکسری دوستان که شبکه مجازی دارند فکر می‌کنند من دنبال تخریب آقای گل محمدی هستم. ایشان برای پرسپولیس زحمت کشید و من ممنون هستم، اما یکسری اشکالات بود. ایشان اجازه داد بهترین‌ها بروند. آل کثیر را راحت از دست دادیم. من می‌دانم داستان چه بوده، ولی نمی‌خواهم حرفی بزنم. به شهاب زاهدی انتقاد دارم، اما نمی‌دانم چرا او را ناگهان روی نیمکت نشاندند. نبیل باهویی در حد این تیم نیست. شهاب زاهدی خوب بود و بعد از هت تریک برابر پیکان او را بیرون نشاندیم. این‌ها جای سوال دارد. این‌ها دیگر به امکانات و ساختار باشگاه مرتبط نمی‌شود. نمی‌دانم چرا خبرنگاران این سوالات را نمی‌پرسند؟ چرا آل کثیر را در اوج سر یک تومان و دو تومان دادیم رفت؟ من که می‌دانم داستان چه بوده است.

حلالی درباره بلاتکلیفی این روز‌های سرخپوشان گفت:الان که کادر هست و تمرینات را شروع کردند. دنبال سرمربی هستند. باید انتخاب درستی داشته باشند. برانکو بهترین گزینه است، اما ایشان نمی‌آید. 

وی افزود: ما در داخل هم گزینه داریم، ولی فضا طوری است که تماشاگران اجازه نمی‌دهند گزینه ایرانی روی نیمکت بنشیند. نظر شخصی من این است که مربی گران قیمت نیاوریم، چون باشگاه از نظر ساختاری ضعف دارد. با هوادار صادقانه حرف بزنیم. از نیرو‌های خودمان استفاده کنیم. من بودم با تماشاگران صادقانه حرف می‌زدم. برخی گزینه‌ها تیم دارند، اما اگر پای پرسپولیس وسط باشد می‌آیند. یک نفر مثل مهدی تارتار می‌تواند کمک کند. حسین عبدی می‌تواند کمک کند. برخی می‌گویند حمید درخشان. ایشان هم می‌تواند کمک کند. فضای مجازی نباید روی تصمیمات ما اثر بگذارد. 

حلالی درباره نگرانی‌های هواداران پرسپولیس به دلیل از دست رفتن فصل نقل و انتقالات به «اطلاعات آنلاین» گفت: وقتی تیم مربی ندارد این مسایل هم پیش می‌آید. فردا مربی‌ای که بیاید می‌گوند با نظر من بازیکن نگرفته اند.

وی در پایان گفت: من می‌دانم نظرات من برای آقایان تصمیم گیر اهمیتی ندارد. ما نمی‌توانیم برانکو را به زور بیاوریم. او ۵ سال ایران بود و برایش مشکل ایجاد کردند. خب حق دارد کمی با احتیاط تصمیم بگیرد. برانکو عاشق پرسپولیس و مردم ایران است.

منبع: اطلاعات انلاین