به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، به علت بارش شدید و بیش از ۷۰ سانتیمتری برف در برخی شهرها، مدارس و دانشگاههای استان اردبیل برای روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل اعلام شد. اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا، آموزش در اردبیل، نیر، […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، به علت بارش شدید و بیش از ۷۰ سانتیمتری برف در برخی شهرها، مدارس و دانشگاههای استان اردبیل برای روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل اعلام شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا، آموزش در اردبیل، نیر، نمین، سرعین، هیر، مشگین‌شهر، لاهرود، ارشق، گرمی، بیله سوار، انگوت، جعفرآباد و اصلاندوز فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی و در پارس‌آباد دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در خلخال دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

بارش شدید برف در اردبیل به رغم برفروبی معابر، زندگی مردم این شهر را مختل کرده و مشکل جدی در تردد شهروندان ایجاد کرده است.

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.